środa, 17 maja 2017

Ślubny exploding box - inspiracja z Brother Scan'N'Cut / Wedding exploding box - inspiration with Brother Scan'N'Cut


Witam Was serdecznie.
Hello, everyone very warmly. 

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam ślubnego exploding boxa wykonanego z dwóch kolekcji Magicznej Kartki - Głębia Koloru i Stalowe Niebo.
I would like to present you today a wedding exploding box made from two paper collections 
from Magiczna Kartka - Color Depth and Steely Sky.



Boxa wyciąłam w całości przy użyciu plotera Brother Scan'N'Cut. Skorzystałam z gotowego pliku SVG/FCM dostępnego w sklepie Magicznej Kartki.
W sklepie jest dostępnych kilka modeli exploding boxów, ale ja na tę okazję wybrałam boxa z łączonymi ściankami w kształcie serduszek - Exploding Box ze ściankami w serduszko 10 cm.
A box is fully cut with  Brother Scan'N'Cut. I have used a ready SVG/FCM file 
which is available in Magiczna Kartka's shop.
In the shop, you can find few types of exploding boxes, but I have chosen for this occasion, a box with heart wall connections - Exploding Box 10 cm with Hearts.


Ploterem wycięłam wszystkie elementy z pliku: bazę, wieczko oraz elementy do ich oklejenia.
Uwielbiam to urządzenie. Wszystko samo się wycina a ja w tym czasie przygotowuję sobie inne rzeczy do pracy. Po wycięciu pozostaje tylko oklejanie i ozdabianie :)
With a plotter I have cut all elements from file: a base, a lid and all elements to decorate a box.
I love this machine. Everything is cutting itself and I am, in the meantime, preparing the rest of needed materials. After cutting out is just, decoration of the box.


Wieczko ozdobiłam kwiatami z materiału, listkami, wstążką i perełkami na żyłce. Kwiaty pomaziałam białą farbą akrylową i oprószyłam brokatem. 
A lid I have decorated with fabric flowers, leaves, ribbon and pearls on a string. 
Flowers I have splashed with white acrylic paint and sprinkled with glitter.



W środku boxa umieściłam życzenia, rulonik na pieniądze oraz tekturki, które wcześniej spryskałam srebrną mgiełką.
Inside of my box, I have placed greetings, a small tube to hold a money
 and laser cut chipboards which I have sprayed previously with a silver mist.






W mojej pracy wykorzystałam:
In my project I have used:


Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam miłego dnia.
Thank you for visiting me and I wish you a nice day.





3 komentarze:

  1. Wow! Jestem zauroczona :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne to pudełeczko. Zarówno dekoracje w środku, jak i na wieczku są śliczne. Bardzo mi się podoba kolorystyka.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)