środa, 31 maja 2017

Komunijnie na różowo / First Holy Communion in pink

 Witam wszystkich!
To definitywnie moja ostatnia inspiracja komunijna :)
Tym razem pokażę Wam pudełeczko z kartką dla dziewczynki w kolorach, różowym i białym.
W tym roku takich pudełek zrobiłam mnóstwo i przyznam się Wam szczerze, że gdyby nie ploter Brother Scan'N'Cut, to ich wycinanie zajęłoby mi dwa lub więcej razy dłużej.
Teraz to nie wyobrażam sobie pracy bez niego.
Hello, everyone!
This is definitely my last First Holy Communion inspiration :)
This time I will show you a box with a card for a girl in pink and white colours.
This year I have made a lot of that kind of boxes and I have to truly submit that without plotter Brother Scan'N'Cut, it would take me two or more times longer to cut them.
Now I can't imagine work without it.


Pudełko i jego elementy w całości wycięte z pliku Pudełko Kwadrat 14,5x14,5x3 cm ploterem.
A box and all its elements are cut with file Square Box 14,5x14,5x3 cm with a plotter.


Kwiaty zrobione z białego foamiranu. Kilka listków, tekturki i pamiątka na Komunię gotowa.
Flowers are made from white foamiran. Few leaves, laser cut chipboards 
and gift for First Communion is ready.


Kolekcja papierów którą tu użyłam to Wata Cukrowa, a dokładnie arkusze 04 i 06
Papers collection which I have used here is a Candy Floss, exactly sheets 04 and 06.


Użyłam:
I have used:

Zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu majowym. Jeszcze tylko kilka godzin!
I would like to invite you to take part in May challenge. Just a few hours left!

Miłego dnia!
I wish you a good day!
xxx




1 komentarz:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)