poniedziałek, 22 maja 2017

Ramka dla przyjaciółki / Frame for a Bestfriend

Cześć,
witam Was w ten piękny dzień i zapraszam na najnowszą inspirację. 
Dzisiaj przygotowałam coś specjalnego.
 Jest to ramka zrobiona dla mojej najlepszej przyjaciółki Kasi.
Hello.
I would like to welcome you on such a beautiful day 
and invite you to see my newest inspiration.
I have prepared for you today something very special. 
It is a frame made for my best friend, Kasia.

Do zrobienia ramki wykorzystałam piękne papiery i dodatki z kolekcji Nostalgia. Pasuja one idealnie do Santoro Gorjuss. Pobawiłam się tez mediami - gesso zmieszałam z odrobiną farby kredowej .
Mama nadzieję, że efekt końcowy Wam się podoba.
To make a frame I have used a beautiful papers and additives from papers collection Nostalgia.
It matches perfectly to Santoro Gorjuss. I have played with mixed media - white gesso I have mixed with a little bit of chalk paint
I hope, that you will like finished effect.









Wykorzystane materiały:
I have used:


pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie miłe komentarze,
I am sending greeting and thank you for all positive comments.




3 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)