wtorek, 30 maja 2017

Album harmonijka - laporello / Folded album - laporello

Cześć, 
zapraszam Was na moją najnowszą inspirację. 
Dzisiaj przygotowałam wyjątkowy album harmonijkę, który nazywany jest również laporello.
Hello,
I would like to invite you to see my newest inspiration.
I have prepared today a unique folded album, which is called also laporello.


Do zrobienia albumu wykorzystałam gotową bazę a całość ozdobiłam najnowszą kolekcją Obietnice dostępną w sklepie Magicznej Kartki.
Kolekcja zawiera 13 jednostronnych arkuszy i 2 arkusze z cudownymi dodatkami. 
Jest niesamowicie oryginalna, piękna i niepowtarzalna. 
To made this album I have used a ready base which I have decorated with papers from a newest papers collection Promises available in Magiczna Kartka's shop.
The papers collection contains 13 one-sided sheets and 2 sheets with additional cut out elements.
It is very original, beautiful and unique collection.




Okładkę albumu ozdobiłam miękkimi pomponikami na taśmie, ćwiekami oraz kwiatami z materiału.
Pierwotnie kwiaty miały plastikowe środki, ale ja wyjęłam je i zastąpiłam złotymi ćwiekami.
Kwiaty przykleiłam do okładki klejem na gorąco.
Album's cover I have decorated with soft pom-pom tape, brads and fabric flowers.
Originally flowers had plastic insides, but I have removed it and I have swapped them with gold brads. Flowers I have glued to the album's cover with hot glue.




Album zrobiłam praktycznie bez użycia wykrojników (poza serwetką na okładce i jednej ze stron albumu). Karty albumu docięłam gilotyną a wszystkie pozostałe elementy wycięłam nożyczkami.
Białe karteczki to wolne miejsca na zdjęcia, które mam nadzieję, niedługo zagoszczą w albumie :)
Wszystko przykleiłam warstwowo klejem Magickosteczkami 3D.
The album I have made almost without using a cutting dies (excluding a doily on the album's cover and on the one page). Album's pages I have cut with a paper guillotine, and rest of elements I have cut out with scissors. White cards are free spaces for photos, which I hope, soon will fill the album :)
Everything is glued layered with Magic glue and with 3D distance foam.






W moim albumie dominują dodatki w złotym kolorze. Są to: taśma washi, karty do project life, ćwieki i listki, które zrobiłam przy użyciu stempli i złotego pudru do embossingu.
In my album dominate gold elements. Which are: washi tape, project life cards, brads and leaves, which I have made with stamps and gold embossing powder. 






Album wiązany jest z boku różową wstążką vintage. Wstążkę doczepiłam tylko do okładki z przodu. Po złożeniu albumu luźny fragment wstążki przekłada się z tyłu i wiąże z pozostałym fragmentem umocowanym na stałe do okładki.
Album is tied on the side with pink vintage ribbon. A ribbon I have fixed to the album's cover just on the front. When you fold the album, a free piece of ribbon is going to the back and tie together with rest of the ribbon fixed to the album's cover.



Mam nadzieję, że spodobała Wam się moja inspiracja :)
I hope, you will like my new inspiration :)

Do zrobienia albumu wykorzystałam:
To make my album I have used:


Pozdrawiam,
Greetings,


7 komentarzy:

  1. Przepiekny ten album. Bogactwo dodatków dodaje mu elegancji. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super - a gdzie taką gotową bazę można kupić, bo ja jakoś nie trafiłam do tej pory :( pewnie źle patrzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze w tym tygodniu pojawią się bazy w Magicznej Kartce :) Prosimy zaglądać pod koniec tygodnia :)

      Usuń
  3. No i rozbłysłaś koleżanko pięknym złotem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)