wtorek, 9 maja 2017

Notes/Notebook

Witam Was serdecznie.
 Chciałabym dzisiaj pokazać Wam notes wykonany z kolekcji papierów Nostalgia.
 Połączyłam kolor czarny,biały i różowy. 
Dodałam trochę kwiatów i listków oraz gazy a na koniec po tuszowałam farbą akrylową
i pochlapałam farbą akwarelową

 I greet you warmly.
  I would like to present you a notebook made today from the papers collection Nostalgia.
  I have combined black, white and pink colours.
 I have added some flowers, leaves and gauze and finally, I have splashed it with acrylic paint.




W pracy wykorzystałam:
In my project I have used:

Nostalgia 06   Nostalgia 09   W stronę Tęczy 10  Akwarela Liquarel - 135 Róż Pastelowy   Pręciki kwiatowe gronka 5szt - różne kolory
 Ciepło pozdrawiam,
Warm greetings,
 Gosia


8 komentarzy:

  1. Przepięknie notes się prezentuje. Okładka jest niesamowicie kobieca:). Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki notesik leżący na biureczku cudnie go ozdobi, jak śliczna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i ciekawie wykonana okładka notesu. Taki notes to ozdoba sama w sobie.
    Pozdrawiam ciepło i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję pięknie za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Notesik piękny, wręcz bajkowy :) Jestem zauroczona! Fantastyczny blog prowadzisz, już obserwuję więc na pewno będę tutaj często zaglądać. Zapraszam też do siebie, na:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)