czwartek, 18 lipca 2013

Wakacje w pełni :) CANDY


Witamy wakacyjnie !!!! :)

Kochani, czas jest gorący - wspaniałe, długie, upalne dni dodają prawdziwej energii do działania. Tak jest i w naszym przypadku !!! :) Po naszym czerwcowym, bardzo krótkim urlopie, na którym ładowaliśmy akumulatory - nie próżnowaliśmy !!! 
Dzisiaj Wam to udowodnimy !!!

Przedstawiamy dwie bardzo klimatyczne, aczkolwiek różniące się od siebie kolekcje - specjalnie zaprojektowane do tworzenia wspomnień w wakacyjnych wojaży......
Wspaniałą, słodką, pastelową kolekcję
  


oraz poważniejszą, stonowaną kolekcję 

Ufamy, że każdy z Was znajdzie wśród tylu różnorodnych arkuszy coś dla siebie! :)


Kolekcja "Rafa Kolorowa" zawiera 7 dwustronnych arkuszy z tłami oraz 3 arkusze z dodatkami do wycinania. Znajdziecie wśród niej niesamowite deski, ale także oryginalny, gorący piasek okraszony przesłodkimi rozgwiazdami :)










Natomiast kolekcja "Morskie Opowieści", to aż 10 arkuszy papierów jednostronnych oraz 2 arkusze z dodatkami i etykietkami.... 
Piękne marynarskie pasy, przetarcia, tła z kotwicami oraz masa dodatków do zapisków z podróży, sprawią, że wspomnienia na pewno zachowacie na dłużej! 














Jeżeli powyższe papiery przypadły Wam do gustu i chcielibyście je przygarnąć - zapraszamy do udostępniania posta i do wspólnej zabawy w CANDY !!! :) 
Tym razem wpisujecie się do jakże wygodnego linksyza, tworząc u siebie na blogu informację o zabawie :) Szczegóły i warunki poniżej :)


Zasady:
1) Zostań obserwatorem naszego bloga.
2) Umieść podlinkowany, powyższy banerek o Candy w nowym poście na swoim blogu.
3) Zgłoś się za pomocą inlinkz (blog/post na którym znajduje się banerek).
4) Dodatkowo możesz polubić naszą stronę na Facebook'u i zostawić tam komentarz, a Twoja szansa na wygraną wzrośnie :)
5) Pozostaw komentarz poniżej, wyrażający chęć udziału w zabawie.
6) Candy trwa od dziś (18-07) do 26 lipca a wyniki zostaną ogłoszone na naszym blogu dnia 28 lipca.

7) Do zabawy zapraszamy WSZYSTKICH, również tych, mieszkających poza granicami naszego kraju :)

Wylosowani szczęśliwcy otrzymają od nas, dwie wyżej wspomniane kolekcje!
Uprzejmie prosimy o dokładne zapoznanie się z zasadami o Candy, ponieważ wszystko będzie na bieżąco sprawdzane :)


Dla tych którzy nie mogą doczekać się losowania i chcą zachwycać się kolekcjami już dziś 
- mamy także niespodziankę :)
Od dzisiaj, AŻ do niedzieli 21lipca, do każdego zamówienia (zawierającego przynajmniej jeden arkusz z nowych kolekcji) będą dodawane nie małe GRATISY - oczywiście pasujące do naszych NOWOŚCI :)))) !!!

Pozdrawiamy Was bardzo ciepło !
Odpoczywajcie i bawcie się z Magiczną Kartką!!
Miłego dnia !!! :)))

Marcia

136 komentarzy:

  1. Morskie kolekcje baaaaardzo mi sie spodobały, a poniewaz jestem przed urlopem, na którym zamierzam pstrykać duuużo fotek- idealne na scrapy :)))i nie tylko!
    ..mimo,ze mam marne szanse na wygraną(statystycznie pierwsze numerki bardzo rzadko wygrywają :P ) musiałam spróbować :))))
    Pozdrawiam przedurlopowo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaguś, dziękuję za miłe słowo :* Trzymam kciuki za Ciebie !!! :) Życzę Ci udanego urlopu, wypoczywaj i przybywaj kiedyś do PL na spotkanie jakieś ! :P

      Usuń
  2. JagaBa nie martw się a może się uda , numer 1 jest najlepszy :D
    i ja może coś chrapnę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne są obie :) a jak nie wygram to sobie kupię choć jedną, tylko, którą oto jest pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że kolekcje się podobają ! :) To bardzo dużo dla nas - projektantów znaczy ! Dziękujemy Wam ! :)

    Proszę Was o dokładne czytanie wytycznych zasad o Candy, pamiętajcie o linkowaniu posta i umieszczeniu naszego bannerka w NOWYM POŚCIE na swoim blogu.

    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff, zdążyłam przed urlopem i poprawiłam wpis:
      http://papierowa-jaga.blogspot.ie/2013/07/zapragneam.html
      :****

      Usuń
  5. Kolekcja rewelacyjna ,taka ciepła a zarazem lekka,po prostu wakacyjna.Bardzo pragnęłabym ją wylosować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Morskie opowieści są super, a rafa koralowa akurat pasowałaby do fotek z wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie kolekcje są absolutnie fantastyczne! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie kolekcje rewelacja. Lubie je tym bardziej, że w tym roku nie pojadę nad morze, więc wykorzystam do aktualizacji wspomnień w poprzednich wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te papierki są rewelacyjne a mówiłas że bedziesz odpoczywać a ty pracowałas,musze je mieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluś ! Przez cały swój urlop nawet nie tknęłam komputera - mówię to z ręką na sercu !!!!!
      Tylko jakoś po urlopie tak we mnie wena wezbrała, że musiałam coś dla Was naszykować, bo miałam tyle energii w sobie :P Mam nadzieję, że sprostałam oczekiwaniom :)

      Usuń
  10. Nie widze w sklepie tego nowego 1 zestawu albo zle patrzę?Sa przepiekna na LO I SCRAPY NO I KARTKI TAKŻE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluś, wszystko jest....
      Papiery 30x30/Wybrana Kolekcja i zestawy sa w obu kolekcjach na samym początku :)

      Usuń
  11. Papiery są cudne, takie baaardzo na czasie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś pięknego :) Bawię się i ja :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolekcja Morskie Opowieści jest przecudna! Z wielka nadzieją ustawiam się po numerem... 13! :-))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Marcia a może coś wymyślisz o naszych pięknych górach nikt o nich nie pamięta tylko morze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Martusia zaszalałaś....te kolekcje są przecudne....jestem zachwycona...do albumów idealne....mam nadzieję że uda mi się w te wakacje nad morze wyjechać z rodzinką to porobię później piękne albumy...oczywiście mam cichą nadzieję że wygram u Ciebie te papierki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. OBIE KOLEKCJE CUDNE..)
    POZDRAWIAM WAKACYJNIE

    OdpowiedzUsuń
  17. Ech aż czuję morski wiatr we włosach, sól na skórze i piasek pod stopami!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kolekcje! Obie, choć zupełnie różne, bardzo mnie urzekły. Wena się spisała :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Papiery przepiękne, mam bzika na punkcie tego typu papierów dlatego nie byłabym sobą, gdybym nie wzięła udziału w tej zabawie :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaaaaa, absolutnie cudowne kolekcje!!! Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna kolekcja taka morska, romantyczna.....chętnie się do zabawy dołączę;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne papierki, a te granaty - super :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dołączam i ja do kolejki, jako rasowy łasuch nie mogłabym się oprzeć :D piękne papierki, lato lato lato :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mmm, od razu morze mi się zamarzyło... :) kolekcje piękne! myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie:) zgłaszam się do Candy i pozdrawiam upalnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. kolekcje super, a zwłaszcza dodatki...

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne kolekcje! W tym roku lato spędzam w mieście, bo "zaraz" urodzę, ale trochę fotek już mam do ubrania w papierową formę.

    Czekam z niecierpliwością na losowanie, a tymczasem zmykam na spacer w słoneczku.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjne papierki:) Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham Morskie opowieści, fascynuje mnie Rafa koralowa, marzę o połączeniu tych wspaniałych papierów...
    Dołączam i ja do tej wspaniałej zabawy- pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjne papiery. Takich na rynku jeszcze nie spotkałam. Bardziej jestem za Morskimi opowieściami, bom tradycjonalistka i morze kojarzy mi się z czerwienią i granatem. Choć przyznaję, że Rafa koralowa powala pięknymi, słodkimi barwami... aż chce się scrapować bezpośrednio nad morzem.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne papiery, już mam w głowie tysiąc pomysłów jak by tu je spożytkować. Więc liczę na szczęście w losowaniu bo jak nie to będę musiała wybrać się na zakupy. Naprawdę extra kolekcje!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale cudne klimaty, idealne papierki do oprawienia wakacyjnych i letnich wspomnień, bardzo by mi się przydały!

    OdpowiedzUsuń
  32. Idealne na wakacyjne albumy, wprost wymarzone! Ustawię się w kolejce i będę czekać z niecierpliwością na wyniki. A na wszelki wypadek zacznę już odkładać na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale cudowne! I jakie oryginalne! Jednak "Rafa koralowa" to jest to, co Babeczki lubią najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Obie kolekcje są świetne i grzecznie staję w kolejce. Może w końcu los będzie dla mnie łaskawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. grzecznie ustawiam się w kolejce po te cudne, letnie, słoneczne i mega wakacyjne kolekcje ...

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne te kolekcje.. a "morskie opowieści" muszą być moje :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  37. Się zapisałam i czekam na losowanko. jak wrócę z nad Bałtyku -zrobię z nich albumik :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe kolekcje:) nie wiem czy wytrzymam do rozstrzygnięcia konkursu:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne papiery, rafa koralowa skradła moje serce totalnie. Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne papiery, mam nadzieję, że będę miała szczęście.
    http://pasjeteni.blogspot.com/2013/07/candy-w-magicznej-kartce.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj..ładne rzeczy z tego mogą powstać, skoro samo w sobie juz zachwyca :)
    Dopisuję się, obserwuję przez bloglovin.

    OdpowiedzUsuń
  42. Rafa koralowa podbiła moje serce...niesamowicie piękna kolekcja...wprost zachwycająca...morskie opowieści równie fantastyczne...piękne wyraziste kolorki i genialne wzory...ustawiam się w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Rafa cudna :-))) Niestety nie mam szczęścia w takich losowaniach :-( Ale nadal próbuję ....

    OdpowiedzUsuń
  44. Rafa piękna! ;) chyba każdemu się podoba. Ja również się zgłaszam. Banerek http://gatki-szmatki.blogspot.com/2013/07/a-u-magicznej-kartki.html
    obserwuje Łucka Awanturnica

    OdpowiedzUsuń
  45. Może szczęście się uśmiechnie i moje zdjęcia wakacyjne będą miały piękną oprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne papiery, w sam raz na lato. Dołączam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  47. W tym roku nie uda mi się wybrać na urlop nad morze, więc takie piękne kolekcje byłyby namiastką tego, co tracę :( A rafa to hicior :) pozdrawiam olenkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. gratuluje nowych kolekcji, sa bardzo udane :) az trudno wybrac, ktora jest ladniejsza :)) no i licze na wygrana oczywiscie :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna okazja , piękne papiery w nowych kolekcjach .

    OdpowiedzUsuń
  50. Z miła checia zapisuje sie po te piekne papierki, warunki spełnione.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. nie wyświetla mi się inlinkz :(
    papierki cudowne, info o candy http://tajemnicza18.blogspot.de/2013/07/candy.html
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Super zabawa, kolekcje są niesamowite - pełne słońca, idealne na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zapisuję się bo papierki cudowne:)) Chciałabym aby u mnie zamieszkały:))

    OdpowiedzUsuń
  54. No dobra! Nowe kolekcje są boskie! Tym bardziej, że jestem fanką morza :) Od małego związana ze statkami :) Do tego .. 22 lipca, czyli dzień po zakończeniu Candy mam urodzinki - prezent byłby cudowny :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marta Z.
    (Pejtoon)

    OdpowiedzUsuń
  55. Obie kolekcje świetne, lecz morskie opowieści są mi bliższe:-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Prześliczne kolekcje. Obie! Mam nadzieję, że przywędrują w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  57. dobrze,że nie trzeba decydować się na jedną kolekcję,bo obie bardzo, ale to bardzo mi się podobają, zwłaszcza deski! :)))

    OdpowiedzUsuń
  58. papierki są świetne, dla mnie urodzonej i mieszkającej nad morzem - jak znalazł:))

    OdpowiedzUsuń
  59. Super papiery. Zgłaszam się może się uda.

    OdpowiedzUsuń
  60. Obie kolekcje piękne, choć rafa bardziej do mnie przemawia, zwłaszcza te rozkoszne koniki morskie i rozgwiazdy :) Ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Rozpływamy się wśród tylu Waszych pochwał - jednak na jedną drobnostkę, chciałabym zwrócić uwagę ..... Kolekcja nosi nazwę Rafa KOLOROWA, a nie Koralowa ;-)))) Mamy nadzieję, że to nasza KOLOROWA się podoba a nie jakaś inna Rafa? :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudowne papiery. Zdecydowanie w moich klimatach. Staję grzecznie w kolejce i czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudne papierki!!! Od jakiegoś czasu chodzi za mną pomysł zrobienia albumu właśnie z nad morza;-) A te papierki wspaniale się ku temu nadają:) W takim razie ustawiam się w kolejce:) A może szczęście się do mnie uśmiechnie? ;-)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Pomysłowe papierki - ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam Wasze papióry i uwielbiam morskie klimaty - dwa w jednym :) Idealne na wakacje i powakacyjne albumy! No, to do boju ;D

    OdpowiedzUsuń
  66. Och... gdzieś mi coś się przycisnęło i zjadło komentarz.
    No to jeszcze raz:-) Morską bryza, nasycona jodem, aż do mojego pokoju doleciała:-) Pierwszy zestaw dziewczęco - kobieco morski, a drugi to taki chłopczyk w marynarskim ubranku lub przystojny wilk morski:-) Oba bardzo pozytywnie optymistyczne, przy czym pierwszy nieco melancholijny:-)
    Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  67. Kolekcja bardzo udana i na czasie!!! Takich uroczo wakacyjnych papierków mi brakowało:) z wielką chęcią staję w kolejeczce:]

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratuluję twórczości!!! Piękne papiery ;)
    Skoro urlop tak dobrze wpływa na tworzenie, to i ja muszę już w końcu wyjechać ;)
    A gdyby Wasze kolekcje mi go umiliły, to byłoby super - staję do kolejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękności - jak wszystkie kolekcje w Magicznej Kartce :) Ja też staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękne letnie kolekcje, na które mam małą chrapkę.
    Ustawiam się grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  71. Morskie opowieści to jest to:) ustawiam się w ogonku:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Już oczami wyobraźni widzę, jak robię karteczki z tych cudowności ;)
    Bardzo chętnie wezmę udział w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Również staję w kolejce po morskie opowieści! :)
    oby lato trwało jak najdłużej !
    http://studiopapieru.blogspot.com/ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  74. Nie wiem jakim cudem do tej pory tutaj nie trafiłam. Dopiero dzisiaj. Zostaję na zawsze, banerek umiejscowiony w poście, czekam na losowanie a w międzyczasie lecę poczytać i pooglądać resztę Waszych postów.

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudne wakacyjne papierki, które chętnie przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  76. Papiery są cudowne, chętnie się po nie zgłoszę
    Obserwuję a zalinkowany baner umieściłam w pasku bocznym na moim blogu (mam nadzieję, że tak też może być)

    OdpowiedzUsuń
  77. śliczne papierki.
    z chęcią coś z nich zrobię :-)

    OdpowiedzUsuń
  78. Super! Zamówienie złożone teraz już tylko na listonosza czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo ładne te obie kolekcje, oczywiście staję w zapisach na słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie I ja stanelam w kolejce;) piekne te papiery!!

      Usuń
  81. Witam serdecznie. Gratuluję wspaniałych kolekcji niezwykle wakacyjnych i letnich. Aż miło je oglądać. Ja w tym roku niestety wakacje spędzam w domu, więc...chociaż może przez te papiery mogłabym przez chwilę znaleźć się nad wspaniałym morzem, gdzie słychać szum fal, czuć bryzę morską, gdzie woda pieści stopy...i otula ciało ;)), gdzie ..można znaleźć bursztyn...przynoszący szczęście... tzn. jeszcze więcej szczęścia... A wieczorem spacer, w blasku latarni morskiej....w pięknych barwach zachodzącego słońca....Czego chcieć więcej..TYLKO WASZYCH PAPIERKÓW...OJJ TAK...papierków. Żeby wygrać, trzeba próbować szczęścia w Waszym candy, więc.....:))


    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga. Warunki spełnione..:))
    http://kleksowy.blogspot.com/2013/07/zeby-wygrac-trzeba-sprobowac-szczescia.html

    OdpowiedzUsuń
  82. Przepiękne! Szczególnie "Morskie Opowieści" :)
    http://jdarkhandmade.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  83. cudne kolekcje, w sam raz na ten wakacyjny czas :) chętnie wezmę udział!

    OdpowiedzUsuń
  84. Morski zestaw jest cudowny a i drugi idealny na pamiętnik z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Super papiery, Morskie Opowieści mnie urzekły:) Zgłaszam chęć udziału w zabawie.
    Dużo słońca, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Chętnie się skuszę, bo papiery śliczne, ale nie mam szczęścia w tego typu zabawach więc nacieszę tylko oczy :)

    http://karteluszki-reni.blogspot.com/2013/07/candy-w-magicznej-kartce.html

    OdpowiedzUsuń
  87. Zakochałam się w tych kolekcjach i oczywiście zgłaszam chęć udziału w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Cudowne kolekcje- każda w innym stylu a obie bossskie ;-D Ustawiam się w tej dłuuugśnej kolejce ;-D

    OdpowiedzUsuń
  89. genialne kolekcje :) bardzo mi się podobają :) z wielka chęcią zapisuję sie po nie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Wracam z nad morza (gdzie nie było zasięgu) a tu proszę taka niespodzianka! No i mam problem! Która ładniejsza? Rafa -słodka i zabawna, Morskie Opowieści cudnie nasycone. Wakacje już za mną i masa zdjęć do zilustrowania, a że wakacje były nad morzem, to tak czy inaczej któraś kolekcja do mnie trafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. Obie kolekcje są rewelacyjne!!!
    Och już widzę te albumy z wakacji pełne Magicznych papierów :)

    wpadłam na moment i załapałam się na Candy, ale fajnie
    pozdrawiam
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  92. Już widzę ten piękny album wakacyjny wykonany z nowych kolekcji, które są po prostu Cudne! może będą moje... :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Z wielka przyjemnością ustawiam się w tym długim ogonku:)
    Papiery cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  94. To papier na album dla mojej córki :-)

    OdpowiedzUsuń
  95. Cudowne są . Ależ macie wyobraźnię, ciągle nowe wzory :) Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Do inlinkza zapisana, obserwuję Was przez Bloglovin, komentarz wyrażający chęć udziału w zabawie napisany, lece na FB

    OdpowiedzUsuń
  97. Strasznie dużo chętnych ale papierki są tak śliczne, że i ja spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  98. Obie kolekcje są rewelacyjne!!!
    Z wielka przyjemnością ustawiam się w tym długim ogonku:)

    OdpowiedzUsuń
  99. świetne kolekcje, chętnie się z nimi zmierzę :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Kolejka już długa... ale i ja w niej się ustawię. Jest na co w niej czekać - iście wakacyjne papiery! SUPER! Post z banerem zamieszczonym na mym blogu. Waszą obserwatorką już jestem i podziwiam prace :)

    OdpowiedzUsuń
  101. świetne kolekcje , szczególnie przypadła mi do gustu druga > Obserwuję Was i wasze poczynania już jakiś czas. Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  102. Zgłaszam się na candy, bo papierki fantastyczne! Wszystkie warunki spełnione, może los się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Cudowne kolekcje! Oczywiście chcę je przygarnąć!!! Bardzo!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. Przecudowne kolekcje, dziekuje za mozliwosc wziecia udzialu we wspanialym candy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  105. Kolejne piękne kolekcje, obok których nie sposób przejść obojętnie ;) Obserwuję od dawna i niecierpliwie czekam na... Kocią Kolekcję ;) Pozdrawiam serdecznie Ekipę MK !!!

    OdpowiedzUsuń
  106. Boskie! Na to właśnie czekałam ! Dziękuje !

    OdpowiedzUsuń
  107. Какая чудесная бумага! Очень хочется стать её обладателем ) Спасибо за угощение )
    http://sj-fox.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  108. Z miłą chęcią dołączam do zabawy. Morskie klimaty bardzo przypadły mi do gustu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  109. Z kazda kolekcja coraz piekniej :) Z mila checia wkraczam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  110. Z przyjemnością biorę udział w zabawie:)Piękna kolekcja:)
    Na FB lubię jako: Zaproszenia z fantazją
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  111. Zgłaszam się i ja nitkapanipee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. Hej witam,
    To pierwszy raz gdzie biorę udział w candy, potwierdzam chęć udziału w zabawie.
    Papiery z pewnością sprawiły by mi ogromną radość zwłaszcza, iż zaczynam dopiero przygodę ze scrapbookingiem:):)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  113. Cudne papiery :).

    I mnie nie może tutaj zabraknąć, zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  114. fantastyczne kolekcje!!! Szczególnie ta druga - marynarska - rewelacja, o takich papierkach mi się marzyło do wakacyjnych prac :) oczywiście z chęcią zapisuję się na candy i trzymam mocno kciuki :)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  115. Nie nadążam Za Wami! Kolejne świetne kolekcje, idealne na oprawę wakacyjnych wspomnień!

    OdpowiedzUsuń
  116. Przepiękny papier z motywami marynistycznymi:)
    Banerek umieściłam na swoim blogu cudartenka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. Warunki spełnione (na FB lubię jako Monia D.) i uśmiecham się do szczęścia, bo papiery cudne ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. CHCĘ CHCĘ ale nie wiem które :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Wyrażam chęć udziału w zabawie ;) Papiery piękne :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Cudnie morsko i klimatycznie :) Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Kolekcja super. Chcę wziąść udział w zabawię
    i Gratuluję zwycięzcy :D

    OdpowiedzUsuń
  122. Bardzo wakacyjna kolekcja, tylko marzyć by ja mieć bo wiatr we włosach i uśmiech już mam. Pozdrawiam ekipę Magicznej Kartki uhttp://wwwdecomato.blogspot.com/ch

    OdpowiedzUsuń
  123. http://wwwdecomato.blogspot.com/ zapomniałam dodać, że chyba wszystko zrobiłam by to marzenie się spełniło.

    OdpowiedzUsuń
  124. Piękne papiery:)Z przyjemnością się ustawiam w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  125. Cudne, cudne... zawsze coś pięknego wydumacie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)