piątek, 26 lipca 2013

Ślubnie i perłowo

Witajcie Kochani :)

Dziś zaprezentuję Wam księgę gości weselnych oraz dwie kartki ślubne. O ile w księdze gości perełki są dodatkiem do wielu ozdób, tak w przypadku kartek które stworzyłam - stanowią większą część dodatków.
Czasem przecież trzeba stworzyć coś prostszego :)

A w księdze ozdobiłam przecudny tekturkowy napis Księga Gości który.. pomalowałam flamastrami w niektórych miejscach przy brzegu i rozmazałam całość pasującą kolorystycznie mgiełką perłową :)


Wuala!


 Użyte papiery: Niewinność 046, Niewinność 026



Użyte papiery: Stalowe Niebo 002, Niewinność 016

I księga :)



Użyte materiały: Napis Ornamentowy - Księga Gości I, Poranna Kawa 002, Poranna Kawa 008


Dziękuję za odwiedziny! :)
Miłego dnia :)

11 komentarzy:

  1. Śliczna księga pamiątkowa i karteczki,z charaakterem i oryginalnością..:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wszystkie - te perełki uroczo się komponują z całości. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne prace,ślicznie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe pomysły, a napis Księga gości super pomalowany :)
    A jak unieruchomiłaś te koraliczki na sznureczkach(żyłkach?) ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te na żyłce, na księdze gości są "fabrycznie" unieruchomione - kupuję to jako girlanda z pereł lub coś podobnego.
      Te które robiłam sama (na grubej nitce), po przyklejeniu całości do bazy (kiedy już wszystko jest naciągnięte i stabilne ;)) podnoszę każdą perełkę i nakładam pod nie igłą krople kleju (np magica) :)

      Usuń
  5. Dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny efekt powstał dzieki tym koralikom:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. księga bardzo , bardzo, od razu skradła moje srece, i te perły na tiulu...cacuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne perełki = dodają uroku .Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo, cudo, cudo...
    C.U.D.O. ! ! !

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)