piątek, 19 lipca 2013

,Śluby, wszędzie śluby

Witam Was cieplutko.
W ramach dzisiejszej inspiracji przygotowałam dwie ślubne karteczki.
Sezon w pełni, a ja bardzo lubię ślubne klimaty dlatego robienie kartek o tej tematyce to dla mnie czysta przyjemność. Czystą przyjemnością dla mnie jest też od jakiegoś czasu mediowanie, dlatego coraz częściej media wkradają się do moich prac. Tym razem pierwsza karteczka jest lekko muśnięta gesso przez maskę :)
Ze względu na brak czasu  mam dziś tylko dwie :)
Pierwsza w stylu vintage, druga w stylu hmm niech będzie PasjoKasiowym hehe albo Magiczno-Kartkowym, ponieważ uwielbiam połączenie magicznych ornamentów i ramek z wycinanymi kwiatami z papieru Niewinność.







    
              Ornamenty                                               Poranna Kawa          
            


 i karteczka nr 2



     
Poranna Kawa                                          Poranna Kawa

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam Was cieplutko
Pasja Kati

4 komentarze:

  1. Ta pierwsza karteczka jest przeurocza :) Takie malutkie dzieło sztuki, uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak ta pierwsza jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne obie ale ta pierwsza jest jednak nr 1

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są przepiękne, ale bardziej podoba mi się pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)