czwartek, 25 lipca 2013

Gościnnie - Karmeleiro

Witajcie słonecznie!

Na samym wstępie chcę serdecznie podziękować Marci za zaproszenie mnie tutaj, na blog Magicznej Kartki. To przemiłe wyróżnienie, szczególnie, że z papierów przez Nią projektowanych bardzo miło, lekko tworzy się prace.

Papierkowym szaleństwem zajmuję się już od dłuższego czasu, przechodziłam przez jego różne etapy, ostatnio oddałam się calym sercem stylowi romantycznemu, kobiecemu, delikatnemu. Wśród papierów Magicznej Kartki znalazłam cudne drobne różyczki, które wykorzystałam już w wielu pracach. Wiosenna Łąka, bo o niej mówię, jest papierem wręcz przeuroczym! No dobrze, koniec pisania, czas przejść do pokazywania.

Na pierwszy ogień romantyczny przepiśnik dla kobiety lubiacej marzenia. Często mieszam kolekcje, dlatego w tej pracy, wprawne oko znajdzie papiery pochodzące z różnych linii.



W podobnym klimacie zrobiłam 4 tagi:





Romantyczny, ślubny exploding box:






A na koniec mała zmiana kolorystyczna :)



Jeszcze raz serdecznie dziękuję za zaproszenie,
życzę wszystkim zaglądającym miłego dnia,

Karmeleiro


-------------------------------------------------------------

A teraz czas na lift :) Do zliftowania mamy nie lada gratkę - notes zakupowy :) Oczywiście, w ostateczności praca wcale nie musi być notesem.. :) Czekamy na Waszą kreatywność! :)

Śliczna praca Karmeleiro wygląda tak:



Liftujemy do 10.08.2013 do godz. 23:59:59 :) I zasady jak zwykle, dobrze Wam znane znajdują się tutaj.


Aneta
Stworzyła prześliczny i delikatny planer ślubny.





Użyte papiery:


Małgosia
Stworzyła obrazek ze świetnym i prawdziwym hasłem Marilyn Monroe :)




Użyte papiery:

Kasia
Wykonała śliczny notesik w marynarskiej oprawie.



Użyte papiery:


MarysJa
Wyczarowała bardzo elegancki notes w fioletach.



Użyte papiery:

GosiaK
Ja natomiast, podobnie do Kasi, wykonałam notes na wspomnienia wakacyjne w oprawie z najnowszej kolekcji MK :)





Użyte papiery:



Przypominam o trwającym wyzwaniu mapkowym! Zapraszamy do zabawy :)

Miłego dnia życzy GosiaK :)

1 komentarz:

  1. Dziękuję jeszcze raz za gościnę a wspaniałym Projektantkom za niezwykłe lifty mojej pracy. To niezwykle miłe wyróżnienie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)