sobota, 13 lipca 2013

Obrazek przyjacielski

Witajcie, tu Małgosia, po raz ostatni w tej "serii" moich inspiracji :-)
Chciałam pokazać dziś obrazek wykonany przeze mnie dla mojej bliskiej koleżanki - Eli (to ta ładna pani ze zdjęć :D), dalej ma powędrować do Jej przyjaciółki :-)
Chciała by kolorystyka była dopasowana do wnętrz mieszkania do którego ma trafić, zatem różowo-błękitno-szara. Obrazek miał ponadto zawierać takie elementy jak zdjęcia, "babskie" dodatki, jak buty czy torebki oraz cytaty na temat przyjaźni.
Stwierdziłam że postaram się zrobić coś w stylu Glamour, czyli dużo świecidełek, perełek itp. ale zachowując jeszcze przy tym elegancję :-) Dadałam zatem 2 cytaty, 2 zdjęcia i jedną parę butów! - ale za to jaką, samego Christiana Laboutin'a :D !!!
Ciężko mi było ująć na zdjęciach warstwy i oddać to jak najbardziej realnie, ale wydaje mi się że jak dla kobiety stylowej i z klasą, to w rzeczywistości wygląda to całkiem "estetycznie" :-)
(jak tego nie widzicie po zdjęciach, to uwierzcie na słowo :P).





Wykorzystałam dużo różnych produktów z Magicznej Kartki, 
więc podaję znów nieobrazkową "listę" linków:

Papiery bazowe:

Papiery użyte w dodatkach:

Buty zaś "uszyłam" z tego:
3 x K / Kropki / Kropki 046 

Tekturki:

Dziękuję wszystkim za miłe komentarze, wspólnie spędzony tydzień. 
Zapraszam także do siebie, wkrótce postaram się opublikować dla Was obiecany kursik na "upieczenie" papierowego tortu, bardzo mi miło że się spodobał. 
Do napisania - Małgosia P.

5 komentarzy:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)