wtorek, 9 lipca 2013

Inspiracja - ślubna kartka + pudełko

Witajcie, tutaj Małgosia. Dzisiaj chciałam pokazać Wam kartkę z pudełkiem, którą wykonałam z okazji ślubu. Kolorystykę zachowałam - zgodnie z okazją białą - elegancką, z dodatkiem szarości i różu.
Obrazek to internetowa wersja kolorowanki dla dzieci :-)






Wykorzystane papiery:

tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny


Wykorzystane tekturki:

 tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny tekst alternatywny

10 komentarzy:

  1. Pięknie - bardzo elegancko i subtelnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne to pudełko, takie ażurowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna :) super pomysł na wykonczenie pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czaderskie pudełko , a ja mam ten dziurkacz i nie boję się go użyć

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna i piękne pudełko.
    a kolorowanka to chyba Barbie ;-) kojarzę kojarzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow piękności. Pudełko jest perfekcyjne karteczka delikatna urocza :)) Super !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze :)
    Gosia M. - też mi się wydaje że to Barbie tylko troszkę tego "Kenia" poprawiłam, bo miał koronę i jakąś wstęgę, a nie chciałam by wyszedł mi z tego ślub królewski :D :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny i elegancki komplet! Kolorystyka piękna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)