poniedziałek, 22 lipca 2013

Magiczna oprawa zdjęć :)

Witajcie Kochani :)

Dziś pokażę Wam ramki na zdjęcia. Ale nie takie drewniane ozdabiane jak to zwykle robię. Dziś pokazuję ramki stworzone w 100% od podstaw :)
Taki typ Magicznej Oprawy Zdjęć ma ten plus, że można dorzucić wiele dodatków (bo sami regulujemy ilość miejsca) a do tego dopasowujemy ramkę pod konkretne zdjęcie.

Jak to mówią - szewc w dziurawych butach chodzi. Tu dokładnie nie szewc, a scraperka właściwie moja mama która od 2 lat prosiła mnie o ramkę ze zdjęciem ślubnym syna (znaczy brata mojego osobistego :)) a od pół roku o ramkę ze swoją małą ukochaną wnusią a moją chrześnicą - Kasią.

Zabrałam się więc do roboty i posklecałam dwa ramkowe sTworki :)

Tadam!






Użyte papiery: Pożegnanie Lata 009, Pożegnanie Lata 013, Pożegnanie Lata 014





A tak wygląda tył. Dolny ćwiek przymocowuje wstążeczkę do reszty ramki - aby podstawka się nie rozjeżdżała i ramka zawsze ładnie stała :)



Użyte papiery: Malutkie Szczęścia 007, Malutkie Szczęścia 013, Malutkie Szczęścia 014, Malutkie Szczęścia 017, Malutkie Szczęścia 071, Malutkie Szczęścia 072, Malutkie Szczęścia 077


A Wy wolicie tworzyć ramki od podstaw, czy ozdabiać gotowce? A może lubicie tworzyć scenerię na gotowych podstawach?:)

Miłego dnia!

7 komentarzy:

  1. Śliczne i bardzo unikatowe , pięknie wykonane te Twoje rameczki.Ja w domu mam gotowce, ale moze w przyszłości coś jeśli mi wyobraznia pozwoli...sama coś stworzę:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze rameczki :) Osobiście wolę drewno ze względu na trwałość, ale te Twoje przemawiają do mnie w 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te ramki.
    Aż sama w wolnej chwili poczynię również, bo coś o tym szewcu wiem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rameczki cudnej urody, a pierwsza jestem wprost zauroczona:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie urzekła pierwsza. Cudownie wkomponowałaś tiul z koralikami!

    OdpowiedzUsuń
  6. tytuł pasuje tutaj idealnie, ponieważ oprawa jest magiczna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)