czwartek, 11 lipca 2013

Bladziuteńkie pudełeczko :D

Witajcie, tutaj znowu Małgosia. Dzisiaj chciałam pokazać "Eksplodujące pudełko" w bardzo delikatnych (tym razem to nie ja wymyśliłam, tylko wg życzenia!), bladych kolorach. Króluje ostatnia kolekcja "Różane Listy", choć znajdą się także, jak zwykle, inne papiery. Żeby nie było zbyt nudno, tym razem poszalałam z perłami, kryształkami i perełkami w płynie, no ale, raz się w sumie (podobno!) bierze ślub, więc przepych chyba nie zaszkodzi :-)





Użyłam sporo materiałów - jak widać :-) Z tego powodu podam odnośniki w postaci linków, nie obrazków.

Wykorzystałam poniższe papiery:
- Całej niemal kolekcji "Różane Listy"
- Niewinność 016
- Pożegnanie Lata 004
- 3 razy K / Kropki / Kropki 046

Pozdrawiam gorąco i dziękuję za wszystkie komentarze :-)

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne delikatne pudełeczko. A tort po prostu rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tu teraz wzywam Małgosię do zrobienia kursu na taki torcik i wszystkich proszę o przyłączenie się do tej prośby :D

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak tak jestem za kursikiem :) pudełeczko poprostu boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite!!! Ten papier, coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)