wtorek, 2 lipca 2013

e-box pachnący delikatnością :)

Witam serdecznie :)
Jestem oczarowana kolekcją Porannej Kawy :) Wzory i kolorystyka są wyjątkowe i zarazem tak bardzo uniwersalne, pasujące na tak wiele różnych okazji :) Moja dzisiejsza praca to eksplodujące pudełeczko, które wykonałam dla mojej siostry. Prym prowadzi tu Poranna Kawa, ale jest i odrobina Wiosennej Łąki. Pomysł z rybka zaczerpnięty od Agnieszki - według życzenia siostry mej :)
Mam nadzieję, że i w Waszych oczach praca wyszła dobrze :)





Użyte papiery:


Pozdrawiam i życzę miłego wakacyjnego dnia :)
marysJa
:)

11 komentarzy:

  1. Widzę, że ostatnio pokazaliście kilka pudełek. Wszystkie bardzo ładne.
    Robić aż takie się chce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne eksplodujące pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :) pudełek faktycznie u nas ostatnio sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, starannie wykonane, miło oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny :) jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za wszystkie komentarze :) miło sie czyta :) i dzień od razu piękniejszy ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)