piątek, 11 grudnia 2015

Magicznie odliczanie - Dzień 11 -Dekoracyjne świece

Witam Was bardzo cieplutko. Dziś kolejny dzień Magicznego odliczania -dzień jedenasty. 
A ja przygotowałam dla Was mały kursik jak ozdobić świece, które mogą być piękną dekoracją na świąteczny stół.


Do wykonania potrzebujemy: oczywiście papier Magiczna Kartka, koronki,tasiemki,ozdoby,
taśmę dwustronnie klejącą, klej na gorąco, nożyczki
A więc:
Wycinamy paseczki -szerokość każdy według uznania. 
Pod spód paseczka podklejamy koronkę a na wierzch tasiemkę aby "zatuszować " łączenie. Wszystko przyklejamy taśmą dwustronnie klejącą. Gotowe paseczki przykładamy do świecy i sklejamy.


Następnie dekorujemy. Do ozdobienia świec użyłam pięknych białych Poinsecji, bielonych szyszek i brokatowych gałązek. Wszystko przykleiłam klejem na gorąco. Na koniec dodałam przy kwiatach małe kokardki z tasiemki.


I oto efekt końcowy...


Do ozdobienia świec użyłam:

     

I oczywiście dla Was kolejna grafika

Wykorzystajcie ją - lub którąś z poprzednich - w swojej pracy i podlinkujcie pod pierwszym postem Magicznego Odliczania - do wygrania wspaniałe nagrody!!


Moc pozdrowień zasyłam! 

3 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)