wtorek, 22 grudnia 2015

Magiczne Odliczanie - Dzień 22 - Święta tuż, tuż...



Witam Was kochani bardzo serdecznie,
dzisiaj mój ostatni post przed Świętami z serii Magiczne Odliczanie.
Niesamowite jak ten czas leci!
Mamy już dzień 22!
Mam nadzieję, że pierogi już macie zrobione, zakwas na barszcz czerwony dojrzewa,
choinka ubrana i prezenty spakowane :)
Aby jakoś umilić Wam ten pracowity czas, 
mam dla Was jeszcze kilka kartek świątecznych.
Do ich przygotowania tym razem wybrałam papiery z kilku kolekcji świątecznych:
i









Tutaj znajdziecie to, czego użyłam do wykonania moich kartek.




Pamiętajcie, że Magiczne Odliczanie trwa, codziennie nowe darmowe grafiki 
i możliwość wygrania nagród niespodzianek!
Jedynie czego od Was oczekujemy, to wykonania pracy i udostępnienia jej pod postem 
z Dnia Pierwszego, o TUTAJ.

A dziś mamy dla Was tą oto piękną grafikę:


Jeszcze korzystając z okazji, chciałam Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia, 
oby te nadchodzące Święta Bożego Narodzenia, były pełne miłości, radości i ciepła rodzinnego, 
a Nowy 2016 Rok przyniósł dużo nowych pomysłów 
na wykorzystanie papierów i ozdób od Magicznej Kartki!

Pozdrawiam Was cieplutko,






4 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)