niedziela, 13 grudnia 2015

13-ty Magiczny Dzień Odliczania - Ubieramy Panie Choinki

 Witam niedzielnie moi drodzy ! :)

Dzisiaj będzie w klimatach mocno świątecznych, lecz zdecydowanie nie papierowych :)

Przyszła wreszcie ta długo wyczekiwana przeze mnie chwila, gdzie mogę poszaleć troszeczkę artystycznie i wyżyć się świątecznie, przy wystroju Pracowni Magicznej Kartki :)

Jakiś czas temu, zakupiłam na kiermaszu w Przedszkolu nr 21 w Chorzowie, dwie cudne szyszkowe choinki. Nie małe te cuda, nie małe, bo ok 45cm każda :) O takie....



Każdy kto mnie zna, doskonale wie, że kolor różowy, biały i niebieski to moje ulubione kolory, a jeżeli już ozdabiam to tylko i wyłącznie "na bogato", dlatego od samego początku plan był taki, aby owym choineczkom nadać odpowiedniego stylu i charakteru :))))
I tak oto, choinki, jedynie szyszkowe, przerodziły się w moje mocno nasycone, i pięknie świecące ozdoby, które od wczoraj dumnie zdobią Pracownię Magicznej Kartki :)

Oooo, tak właśnie :)


Nie zabrakło tu mojego ukochanego śniegu, którym pokryłam szyszki, po całości.... 
Nie zabrakło także bombek, brokatu oraz oszronionych kwiatów, które tak bardzo uwielbiam - i to o każdej porze roku....

Serdecznie zapraszam Was na prezentację moich dwóch choineczek :)
















Polecam Wam taką formę ozdabiania i tuningowania bo zabawa jest świetna ! :)

Na dzisiaj pozostawiam dla Was oczywiście fribika, i nadal zapraszam do udziału w naszej grudniowej zabawie, gdzie wykorzystujecie w pracach nasze obrazki :)

Zmykam do przygotowywania kolejnych ozdób świątecznych 
bo czas gna zdecydowanie zbyt szybko :)
Przyjemnego niedzielnego popołudnia dla Was !

8 komentarzy:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)