środa, 16 grudnia 2015

Magiczne odliczanie -Dzień 16 - Zimowy pędzel

Witam Wa bardzo serdecznie, w ten grudniowy czas! A dziś przed nami kolejny dzień Magicznego odliczania - dzień szesnasty! 

A ja dziś trochę pobawiłam się papierami i mediami...
i wykonałam taki oto zimowy pędzel...będzie prezentem świątecznym
 dla mojej koleżanki malarki.




Użyłam:
Ptasie Trele 1  

I oczywiście grafika dla Was!
A tu czekamy na Wasze prace z grafikami Magicznej Kartki

Pozdrawiam serdecznie Gosia -Peninia




4 komentarze:

  1. Idę szukać pędzla:) Piękna inspiracja Gosiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jaki piękny :)) może namalujesz nim trochę prawdziwej zimy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Przynajmniej na święta troszkę by się jej przydało :)

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)