piątek, 4 grudnia 2015

Magiczne Odliczanie - Dzień Czwarty - Mikołajkowe drobiazgi

Kochani, witajcie w czwarty dzień naszego Magicznego Odliczania!
Już w niedzielę Mikołajki - z tej okazji przygotowałam drobne upominki dla mojego małego braciszka oraz siostry.

Dla Jasia mam słodkości w torebeczce ozdobionej papierami z kolekcji Święta małych odkrywców, Anielska Symfonia oraz Mali Odkrywcy.
 Z jednej strony wór prezentów niesie grubaśny Mikołaj:


Z drugiej strony czekają na niego dzielne renifery. :)

Jeśli chcielibyście wykonać podobną torebkę, przygotowałam szablon, według którego ją zrobiłam.
Wymiary podane są w calach, ponieważ używałam tablicy do bigowania z taką miarką.
Są to wymiary orientacyjne, które przyjęłam w mojej pracy, ale spokojnie można je dowolnie modyfikować. :)


Wykonanie torebki jest bardzo proste:
Przygotowujemy dwa elementy - część zewnętrzną oraz pudełeczko. Linie oznaczone na czerwono to linie zgięcia.

Część zewnętrzną po prostu składamy, natomiast część wewnętrzną sklejamy - tworząc pudełeczko, w którym schowamy słodkości

Uchwyt tworzymy w dowolny sposób - ja użyłam tutaj dwóch wykrojników - mniejszego
i większego, przykleiłam je taśmą do papieru, aby w trakcie wycinania się nie przesunęły.
Wycięty kształt - ramkę - przecięłam na pół, każdą z tych części przykleiłam do torebki.
Uchwyt można jednak wyciąć ręcznie w dowolny kształt. :)

Torebkę i pudełko ozdabiamy według uznania - to zdecydowanie najprzyjemniejsza część pracy, przynajmniej dla mnie. :) Na końcu przyklejamy pudełko na środku torebki
i wypełniamy słodkościami.
______________________________________________

Dla siostry na diecie słodkości nie będzie. ;)
Dla niej mam coś ładnego i pachnącego cynamonem... kartkę ze świeczkami, które bardzo lubi. 
Wykorzystałam w niej kolekcje Wieczór Wigilijny oraz Ptasie Trele i świąteczne dodatki, które również znajdziecie na półkach Magicznej Kartki - ich wybór jest ogromny!



A oto produkty wykorzystane w moich pracach:

A poniżej specjalnie dla Was świąteczna grafika do wykorzystania w Waszych świątecznych projektach:



Pod pierwszym grudniowym postem możecie wklejać linki do swoich prac z użyciem naszych grafik, do czego gorąco Was zachęcam, bo do wygrania fantastyczne nagrody niespodzianki - aż trzy! :)

Odwiedzajcie nas codziennie! Co dzień coś nowego, świątecznego i kreatywnego.

Ciepło pozdrawiam,
Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)