sobota, 5 grudnia 2015

Magiczne Odliczanie Dzień 5 - Twórcze warsztatowe szaleństwo :)

Witajcie moi kochani ! 

Jak mi miło, że wreszcie mam chwilkę i mogę do Was napisać.
Z racji tego, że dużo ostatnio u mnie się dzieje i kartkowanie dla siebie, niestety u mnie na dalszym planie - dzisiaj post trochę inny, ale mam nadzieję, że równie inspirujący....

We wtorek i środę pracownię Magicznej Kartki odwiedziły dzieciaki ! :)
Miałam przyjemność poprowadzić radosne, świetne warsztaty z roześmianymi dwoma grupami przedszkolaków z Przedszkola nr 21 w Chorzowie i naprawdę bawiłam się przednio ! :)
Pracowaliśmy na kolekcji "Święta Małych Odkrywców", która zaprojektowana została z myślą o dzieciakach przecież :)

Oto fotorelacja z twórczego wtorku oraz środy :)


Po skończonej wtorkowej i środowej pracy dzieciaków, nie wyobrażałam sobie sytuacji aby wyszły one ode mnie z pustymi rączkami, dlatego z okazji zbliżających się Mikołajków, noc wcześniej postanowiłam stworzyć dla nich na pamiątkę pudełeczka Reniferki, ze słodkościami w środku :)
Pudełeczek powstało 50 i oczywiście niezastąpionym narzędziem przy tej pracy był Brother :)




Ten tydzień zdecydowanie dominował u mnie w projekty 3D i bardzo mi miło, że moje czapki basseboll'ówki przypadły Wam do gustu :)
Za wszystkie miłe słowa uznania, z całego serca dziękuję :*



A teraz coś specjalnego, dla osób już posiadających plotery Brother Scan N Cut!!!
Fribik z powyższym Reniferkiem, przygotowany do wycięcia :)
(wystarczy kliknąć w obrazek i pobrać *ZIP. 
Pliki przygotowane w formacie .fcm do użytku osobistego)


Dla każdego, kto nie posiada oczywiście graficzka też :)

Przypominam, że przez cały grudzień dodajecie prace do naszego POSTA,
i bawiąc się z nami, sięgacie po nagrody :)

Twórczego wieczoru kochani !
I przemiłej niedzieli :)

1 komentarz:

  1. wspaniale pracować z dziećmi i widzieć te szczere uśmiechy na żywo, swoją drogą piękne prace zrobiły, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)