czwartek, 5 września 2013

Wybierz swoje nietypowe święto :)

Witajcie Kochani :)

dziś zapraszamy Was na nowe wyzwanie tematyczne, które polega na wybraniu swojego nietypowego święta  i stworzenia dowolnej pracy z nim związanego. Zasady wyzwania  jak zwykle (do poczytania tu: klik). Na wasze zgłoszenia czekamy do 20 września do godz. 23:59 :))

 A tak wyglądają prace naszych projektantek:

Anetka
wybrała "Dzień Grzyba" i wykonała tak urocza kartkę w rożnych odcieniach brązu:



Kati
wyprodukowała słoooodki czekoladownik zrobiony z myślą o 24 lutego czyli "Święcie Czekolady":



Małgosia
stworzyła kartkę na "Dzień Kubusia Puchatka", który przypada w jej urodziny, tj. 18 stycznia


Teodorowy Zakątek
stworzyła śliczną kartkę z motywem wiatraczka - z okazji "Dnia Wiatru" :)



GosiaK
wybrała "Święto Pocałunku", które wypada co najmniej cztery razy w roku:
 


Madzik
 wybrała "Międzynarodowy Dzień Tłumacza" - bo Madzia studiował filologię rosyjską ze specjalizacją Translatologi:



marysJa
ja przygotowałam albumik z motywem wózeczka - na "Święto Wózka":




17 komentarzy:

  1. Cudowne te prace! Nawet nie wiedziałam, że jest święto czekolady :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o wielu świętach nie wiedziałaś :P
      My z resztą też :)

      Usuń
    2. Матрёшка - просто улётная! Очень приятно удивила! :) А День переводчика ведь совсем скоро! :) С наступающим праздником!

      Usuń
    3. Спасибо за теплые слова :)

      Usuń
  2. Hehe, fajny pomysł na wyzwanie :) Świetne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Święto wózka? grzyba? pierwsze słyszę :D
    Święto czekolady to moje klimaty, zresztą widać to po biodrach :D
    Świetny pomysł, będę musiała poszukać jakiegoś fajnego święta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Proponuję Dzień Drzemki w Pracy albo Dzień bez Stanika, nawet jest Dzień Liczby 'Pi' :) Świetna inspiracja, gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł... może i mi uda się coś wydziergać ;) a tak na marginesie, to zastanawiam się kto te wszystkie święta wymyślił ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam gdzie wkleić pracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest, już jest :) Dziękujemy za zwrócenie uwagi! Oczywiście GosiaK jak zwykle gapa, zapomniała ;D

      Usuń
  7. Fantastyczne wyzwanie, no i oczywiście wasze interpretacje tematu:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany... nie miałam nawet pojęcia że istnieje tyle okazji d świętowania;) Świetny temat wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja gapa, Madzik oczywiście masz rację, zapomniałam o zasadach wyzwań...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)