sobota, 21 września 2013

Zwierzakowe nowości, promocyjny weekend :)

Witajcie moi drodzy :)

Dzisiaj krótko i na temat. Zobaczcie jakie zwierzaki przybyły właśnie do Magicznej Kartki :)
Cała zwierzakowa gromadka, chętnie dołączy do kogoś z Was a my im w tym pomożemy, 
ponieważ ogłaszamy CANDY !!!! :)

Małe zajawki z tutorialami jak składać zwierzaczki:




... i bannerek, dzięki któremu bierzecie udział w zabawie :)
Do wylosowania Cały komplet magicznego Zoo w 3D :)

Zasady takie jak zwykle:

1) Zostań obserwatorem naszego bloga.
2) Umieść podlinkowany, powyższy banerek o Candy w nowym poście na swoim blogu.
3) Zgłoś się za pomocą inlinkz (blog/post na którym znajduje się banerek).
4) Dodatkowo możesz polubić naszą stronę na Facebook'u i zostawić tam komentarz, udostęoniając nasz bannerek a Twoja szansa na wygraną wzrośnie :)
5) Pozostaw komentarz poniżej (pod tym postem), wyrażający chęć udziału w zabawie.
6) Candy trwa od dziś (21-07) do 28 września a wyniki zostaną ogłoszone na naszym blogu dnia 30 września.

7) Do zabawy zapraszamy WSZYSTKICH, również tych, mieszkających poza granicami naszego kraju :)
Wylosowani szczęśliwcy otrzymają od nas pełny zestaw "Magicznego Zoo" :) !
Uprzejmie prosimy o dokładne zapoznanie się z zasadami o Candy, ponieważ wszystko będzie na bieżąco sprawdzane :)


Jeżeli już dzisiaj chcecie nabyć nasze zwierzaki - słodziaki, koniecznie zajrzyjcie do sklepu, bo od ogłaszamy Weekend Z Darmową Wysyłką !! :) 





Życzymy Wam przyjemnego weekendu :)

65 komentarzy:

  1. jak mam pobrać banerek? Zapisuje się mi tylko znaczek z pinintrest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknij "Otwórz grafikę w nowym oknie/nowej karcie" i wtedy ją zapisz :)
      Pozdrawiam,
      Joaśka

      Usuń
    2. Dzięki, udało się, więc zgłaszam http://uolinki.blogspot.com/2013/09/zwierzaki-3d.html
      Coś chyba zakrzywiacie czasoprzestrzeń, wyniki przed zakończeniem candy?

      Usuń
    3. A tak w ogole, nie trzeba pobierac banerka, wystarczy, ze skopiujesz adres http://3.bp.blogspot.com/-jKdyUBppwLQ/Uj0ty7ydMMI/AAAAAAAAMAc/s4hvg-Kdu8Q/s1600/Candy+ZOO+%5B09.2013%5D.jpg i wkleisz w pole "z adresu URL" - wygodniejszy sposób :)

      Usuń
  2. Ale fajne!!! A "ziwafa" gdzie?? - pyt. od mojej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście się zgłaszam do tak słodkiego candy
    http://odskoczniajutki.blogspot.com/2013/09/zoo-w-magicznej-kartce.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Candy od dziś do 28, a wyniki 23, chyba coś nie tak

    OdpowiedzUsuń
  5. Też liczyłam na żyrafkę i słonia :-))) Pewnie z czasem kolekcja się powiększy :-) Świetne tekturki na dziecięce kartki :-)))Chętnie się ustawiam i pędzę wstawić posta :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm, a gdzie inlinkz? banerek jest na http://tworzonewdomu.blogspot.com/2013/09/fajnne-candy-w-magicznej-kartce.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy tylko ja nie widzę inlinkza..?
    Tekturki rewelacyjne! Idealne do dziecięcych boksików. ;)
    http://jdarkhandmade.blogspot.de/2013/09/zoobaczcie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również chętnie wezmę udział w zabaiwe ;)
    Hipcie i koty wymiatają ;)
    http://skarbymagielnicy.blogspot.com/2013/09/candy-w-magicznej-kartce.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Kobietki kochane.... posta wstawiłam dla Was o godzinie 6 rano, kiedy to wróciłam z wojaży, dlatego musicie wybaczyć pewne błędy, które już poprawiam....
    Odpowiadając na Wasze pytania - oczywiście będzie i żyrafa i malutkie sówki i dodatki do psiaków i kotów - jednak nie zawsze wszystko mieści się na jednym bannerku i ładnie wygląda :)
    Co do linksyza, rano nie dało się na niego zalogować, także troszkę wyrozumiałości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na tak słodkie candy nie mogę się nie zapisać.
    kraina-zyczen@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowne!!!!! :) A sowy i koty od razu mnie urzekły ;) Wszystkie cudne i jedyne w swoim rodzaju! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poniewaz linkza brak zglaszam swoj post z wiadomoscia o candy tu http://lusillasworld.blogspot.com/2013/09/zoologiczne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. super!!!, już się piszę na te cudeńka:):)
    Kasia - Scrapeczka

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja też się ustawię :) Świetny pomysł, a hipcie są słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Z wielką przyjemnością zgłaszam się po te słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie słodziutkie Candy nie można ominąć :) zapisuję się :) banerek w poście zamieszczony, obserwuję jako Maria84 :) a na FB też się zgłoszę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł i bardzo sympatyczne zwierzaczki.
    Ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny pomysł, pierwszy raz spotykam się z takimi zwierzakami 3D :) super! chętnie dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja z radością przygarnę te zwierzaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale rozkoszne zwierzaczki, zgłaszam się do candy, banerek umieściłam na basku bocznym na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne zwierzaczki, wspaniale byłoby je wygrać :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Są odlotowe! Już zapałałam do nich sympatią, może z wzajemnością? :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja się zapisuję. Zgłosiłam się, podlinkowałam, mam nadzieję, ze wszystkie warunki spełniam ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja takze się zapisuję na candy
    http://ela17-mojepasje.blogspot.com/2013/09/candy_22.html

    OdpowiedzUsuń
  27. z wielką przyjemnością przyłączam się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście zapisuję się!
    http://barbaratoja.blogspot.com/2013/09/magiczna-kartka.html

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja oczywiście zapisuje się,w spaniałe CANDY.Dodałam posta, podlinkowałam i obserwuje od dawien dawna.
    http://kleksowy.blogspot.com/2013/09/candy.html
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomysł rewelacyjny - innowacyjny, uwielbiam wszystko co przestrzenne, a tutaj zapowiada się kapitalna zabawa ze zwierzakami 3D, nie mogę się doczekać kolejnych postaci. Gratulacje pomysłowosci i oczywiście skromnie liczę na łaskę randoma :P
    Banerek w tym poście http://malefantazjeoli.blogspot.com/2013/09/zwierzakowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zwierzaki, bardzo by mi się przydały - marzenie.
    Obserwuję od dawna - Terenia; baner w poście
    http://terenias.blogspot.com/2013/09/candy-zoo-w-magicznej-kartce.html
    Na FB mnie nie ma, więc nie polubię dodatkowo.
    Pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie dołączę do kolejki :)
    obserwuję od dawna,
    pozdrawiam

    http://scrapkidorci.blogspot.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. pewnie że chcę się bawić a z takimi zwierzątkami to będzie zabawy ...pozdr

    OdpowiedzUsuń
  34. To i ja się zgłaszam! :)
    http://martapaluch.blogspot.com/2013/09/candy_23.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Oczywiście ja również spróbuję szczęścia ;) http://nalaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ ze mnie geniusz! Posta napisałam, ale się nie dodałam...
    Przyłączam się, oczywiście!
    kraina-zyczen@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. polowanie na tygrysa czas zacząć :)
    http://scrapoteka.blogspot.com/2013/09/zoo-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Fantastyczne zwierzaki!! Chętnie je przygarnę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Upolować TAKĄ zwierzynę to nie lada gratka ;)

    Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudne zwierzaczyska :-D z przyjemnością staję w kolejce i mocno zaciskam kciuki, może się uda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. staję w kolejce do Magicznego ZOO - obserwuję jako karolinkanowak7

    OdpowiedzUsuń
  42. ja bardzo chętnie pobawiłabym się takimi słodziakami , więc jestem następna w kolejce po te rarytaski :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. To wskakuje do kolejki i ja :) Te zwierzaki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja z chęcią dołączę do zabawy:) Urocze zwierzaczki, które tylko czekają, by je przytulić:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam nazwę i od teraz obserwuję jako: Małgorzata C. Pozdrawiam:)

      Usuń
  48. Cudne ZOO :) Z miłą chęcią biorę udział w Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne zwierzaczki - idealne do dziecięcych prac :-)
    Z chęcią się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  50. Dołączam do kolejki po wesołe zwierzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  51. potwierdzam udział - rozbrajająca gromadka..:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Od dawna podglądam i lubię (na FB jako Monia D.) Dopisuję się do listy chętnych na własne ZOO ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Od dawna podglądam i lubię (na FB jako Monia D.) Dopisuję się do listy chętnych na własne ZOO ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja również z wielką ochotą i przyjemnością biorę udział bo zwierzaki bombowe!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)