środa, 25 września 2013

Magiczny Gość - Jolagg

Witam serdecznie na blogu Magicznej Kartki.

Jest mi niezmiernie miło, że zostałam zaproszona. Moja przygoda papierkowa zaczęła się kilka lat temu. Najpierw ozdabiałam zdjęcia w programach graficznych (digital scrapbooking). W świecie papierkowym istnieję jako jolagg. Znacie mnie z bloga http://jolagg.blogspot.com/.

Miłość do programów graficznych tkwi we mnie do tej pory. Projektuję również napisy i digi stemple, które chętnie udostępniam i czuję ogromną satysfakcję z tego, że są używane w tak pięknych i inspirujących pracach utalentowanych scraperek. Najczęściej robię kartki na różne okazje, dawniej bawiłam się masą solną i gipsem. Inspiruję się gronem zdolnych osób z sieci. Cardmaking to hobby, to taki mój malutki świat, na który mam bardzo mało czasu.

Bardzo dziękuję za zaproszenie!

A oto kilka prac Joli :)






---------------------------------------------------------------

A teraz czas na lifcik! :) Dziś będziemy liftować o taką prześliczną pracę Joli:


Zasady brania udziału w wyzwaniach znajdziecie tutaj. Pamiętajcie, że warunkiem wzięcia udziału w zabawie jest użycie w pracy produktów Magicznej Kartki!
Liftujemy do 10.10 do godziny 23:59 :)

A nasze projektantki tak sobie poradziły z tym zadaniem :)

Kasia
Stworzyła prześliczną kartkę w różowych kolorach.



Aneta
Wykonała elegancką kartkę, po której otrzymaniu marzenia spełnią się na pewno :)



Madzia
Przygotowała kartkę ślubną z bukietem samodzielnie tworzonych kwiatów.




Teo
Wyczarowała uniwersalną karteczkę w groszki.




Małgosia
Stworzyła piękną kwiecistą kartkę w subtelnych pastelowych kolorach.




MarysJa
Przygotowała kartkę ślubną z dodatkami w soczystych kolorach.



GosiaK
Ja natomiast przygotowałam świąteczną, zimową kartkę z gwiazdą betlejemską :)



Przypominamy o trwającym Candy, w którego roli głównej najnowsze wycinanki Magicznej Kartki! Niesamowite zwierzątka czekają na nowych właścicieli :)

6 komentarzy:

  1. Wszystkie karteczki są piękne, ale ta zimowa podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że mogłam być gościem Magicznej Kartki! Pozdrawiam całą załogę! Cudowne prace dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy okazji chcę publicznie podziękować Joli za jej świetne digi z których tak wiele nas korzysta.Uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne prace dziewczyny:) Dołączam się nieśmiało do zabawy;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)