niedziela, 4 sierpnia 2013

Wyniki wyzwania - Mapka na lipiec

Witajcie,

jak upływa Wam weekend?

Za nami lipiec a to oznacza, że dzisiaj wyniki wyzwania
z mapką lipcową.

Nadesłaliście nam wspaniałe prace,
pełne pasji, w różnych stylach 
z mnóstwem detali, przepieknych kwiatów, pereł...

Dziękujemy bardzo za udział.

Oto wyniki:

Top 3


Top 2 

Top 1



a bon sklepowy na kwotę 25zł wędruje do:

Numeru 4 czyli: 

Marta Zaborowska !!!


Marto prosimy o kontakt mailowy ( kontakt@magicznakartka.pl )
w celu uzyskania informacji o nagrodzie :)

Gratulujemy wszystkim bardzo serdecznie oraz przypominamy o trwającym wyzwaniu:


Miłego wieczoru :)
Aneta

9 komentarzy:

  1. Dziekuje serdecznie za wyróżnienie :) gratuluje pozostałym zwyciezcą!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, szkoda tylko, że ten kontakt mailowy jest jednostronny. Czy na pewno podany adres mailowy jest poprawny? Ja wygrałam czerwcowe wyzwanie mapkowe, napisałam maila, ale nie dostałam odpowiedzi do dzisiaj. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meil nie jest jednostronny. Odpisujemy na wszystkie meile, które do nas dochodzą..... Dziękujemy za upomnienie się i prosimy ponowić kontakt..... Meil działa poprawnie....

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za podpowiedź :) Faktycznie kontakt mailowy działa poprawni i jest bardzo sympatyczny :) Widocznie moja poprzednia wiadomość zaginęła w czeluściach internetu :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Jak miło :) Pierwsze wyzwanie i wyróżnienie. Dziękuję, to dodaje skrzydeł :)
    Gratuluję zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo!!! Gratuluję pozostałym Zwyciężczyniom :) Ola (Ikemo) - świetna praca, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha :) ostatnio mam farta w losowaniach :)
    Super, bardzo się cieszę i gratulouję top3 :) Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)