piątek, 23 sierpnia 2013

Kartka na każdą okazję

Witajcie moi mili.
Oto moja pierwsza samodzielna inspiracja w Magicznej Kartce:)

Uwielbiam robić kartki, które mają jakiś jeden motyw dominujący, najczęściej są to kwiaty lub motyle.
Od jakiegoś czasu często w moich kartkach pojawiają się zarówno tiul jak i sizal.

Wszystko to zamieściłam w kartce, którą przygotowałam na inspirację.
Powstała w ten sposób kartka, bez napisu  - nadająca się na wiele różnych okazji.
Jej głównym motywem jest ręcznie robiony kwiat.







Do stworzenia powyższej kartki użyłam następujących papierów:
Stalowe niebo 06
pasja tworzenia 05
poranna kawa 08
poranna kawa 07
letni poranek 24

Pozdrawiam ciepło
Miłego piątku
Teo



10 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalna, świetnie Ci wyszła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna i orginalna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://pinku-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędna! uwielbiam prace Teo są bardzo oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam :)
    ufff stres pierwszego razu nieco opadł po tak miłych komentarzach

    OdpowiedzUsuń
  5. Magiczna :) Ten kwiat robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka a ten kwiatek dodaje jej tylko uroku! Taka kartka bez napisu to całkiem dobry pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow !! Cudna. Jaka przestrzeń :) Bardzo się podoba mi :) Bardzo

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)