poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Magiczne Szeregi zasilone ;-)

Witajcie moi kochani poniedziałkowo !!! :)

Dzisiaj przynoszę, niesamowicie radosną wiadomość ! :)
Jakiś czas temu postanowiliśmy zaprosić do współpracy kolejne magiczne projektantki, które od dziś będą magicznie czarować i projektować wraz z nami :) Mam ogromny zaszczyt przedstawić Wam Teo oraz Madzik ! :)


 Oto, co mają do powiedzenia Wam nasze kochane świeżynki :) Zapraszamy:

Witam :)
Mam na imię Ilona - w świecie internetowym znana jestem jako Teo.
Mam 35 lat [już niestety :)] - 2 super dzieciaków - męża -  kota...i od jakiegoś czasu chomika.
Od 8 lat mieszkamy w Irlandii :) którą uwielbiam – nawet jeśli większość roku pada deszcz i wieje wiatr.
Jeśli miałabym określić siebie jednym zdaniem - powiedziałabym: "Maniaczka wyrażania siebie przez papier - nożyczki - klej - i wszystkie niezbędne przydasie do robienia kartek i albumów." Moja pasja trwa już 5 lat. Kilka lat temu - kiedy zaczynałam - było to odskocznią od codzienności - sposobem na zagospodarowanie czasu w obcej wtedy Irlandii. Teraz nie wyobrażam sobie życia bez scrapowania. Scrapbooking to moja pasja. Moja miłość.
Ponieważ lubię eksperymentować, lubię wymyślać różoności, lubię nietypowe zastosowania w robieniu kartek :) np mój pomysł z choinką z patyczków lub krzyżem z patyczków w kartkach wielkanocnych.

Jest mi niezmiernie miło, że zostałam projektantką w Magicznej Kartce i mam nadzieję, że moje prace przypadną Wam do gustu :)

Zapraszam na swojego Bloga oraz na Facebooka

Pozdrawiam serdecznie
Ilona - Teo

A tutaj już piękne prace Teo....




Dzień Dobry!
Nazywam się Madzik i baaaaardzo się cieszę, że dołączam do Magicznej Drużyny. 
Chciałabym się przywitać z Wami w jakiś oryginalny sposób, ale z wrażenia zapomniałam języka w gębie :)) 
Część z Was już mnie zna z mojego bloga: madzik-scrapuje.blogspot.com, część będzie miało okazję poznać tutaj. 
Jestem, przede wszystkim, mamą i żoną. Mam dwoje cudnych dzieci i jeszcze lepszego męża. Scrapuję sobie już 4 lata i co raz bardziej mnie to wciąga, a dzięki mojej rodzinie i wszystkim sprzymierzeńcom - mam dla kogo to robić.
Dziękuję Marcie za zaproszenie mnie tutaj i dziewczynom z DT za cudne przyjęcie. Bardzo bym chciała, żeby moje prace, które będę dla Was wykonywać - były inspiracją dla niejednej / niejednego z Was.
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.
Madzik

Prace Madzik poniżej:



Czyż prace dziewczyn nie są piękne?? ! :)



Dziękujemy Wam dziewczyny, i z wielką radością witamy w naszych magicznych progach ! :)
Dołożymy wszelkich starań, abyście poczuły się u nas, jak w rodzinie :)


Wszystkim zaglądającym życzymy udanego poniedziałku ! :)

18 komentarzy:

  1. gratulacje dla Dziewczyn, a przede wszystkim dla MK, że macie tak super drużynę ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję! Trzymam kciuki i czekam na Wasze prace!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo super :) nie mogę się już doczekać Waszych prac:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę mnóstwa pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny. Będzie mi bardzo miło, jeśli będziecie mnie tutaj odwiedzać :*

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję dziewczyną , będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!! Tworzycie przepiękne prace. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prace i fajne dziewczyny! Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla dziewczyn! Piękne prace. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla dziewczyn. Życzę nieustającej weny:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)