wtorek, 13 sierpnia 2013

O poszukiwaniu Boga, o poszukiwaniu prawdy... plus gratis.

Witajcie, tutaj Małgosia.
Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami bardzo osobistymi moimi ostatnimi wytworami.
Jak wiadomo praca nas sobą jest ciężka, często bolesna, niezrozumiała...

Dlatego postanowiłam zrobić kartkę/obrazek - motywator, który będzie przypominał mi co jest ważne, gdyż moje poszukiwania są bardzo trudne, chciałam by coś mi je ułatwiało.
Jest to cytat z Biblii, który ma pomóc nie tracić nadziei i wiary...
Wykorzystałam jedynie delikatny papier oraz kwiatka, nie chciałam by było to bardzo ozdobne, dodałam tylko "perełkowe" kropeczki naokoło.



Użyty papier: Pożegnanie Lata 005


Druga rzecz, to podziękowanie z cytatem, zrobiłam je w formie magnesu na lodówkę lub ścianę magnetyczną; dla osoby która w ostatnim czasie ratuje mi życie, która nie pozwala mi wątpić, pozwala zrozumieć co znaczy słowo przyjaźń.


Użyte papiery:


I na koniec niespodzianka, dla wszystkich, którzy chcieliby sobie zrobić coś podobnego, albo może zupełnie innego, dodaję do ściągnięcia digi - stempelka mojego autorstwa, którego wykorzystałam w pracy. 
Bardzo proszę o poinformowanie mnie w komentarzu na moim blogu, gdyby ktoś zdecydował się go użyć i podanie informacji o pochodzeniu :-)


Dziękuję bardzo Monice - Galaxi za udostępnienie wykrojników i fotografie (wraz z Łukaszem) oraz Marcie - Makuszce, za użyczenie aparatu i za wszystko inne...
Pozdrawiam gorąco :*

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładna praca, uwielbiam wszelkiego rodzaju mądre myśli. A czy istnieje mozliwość użyczenia digi z tym drugim cytatem? A swoja droga życzę wytrwałości i wszystkiego co najpiękniejsze i najprostsze w życiu :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne cytaty i prace! Wszystkiego dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo,
    Renato - tak istnieje, postaram się to załatwić :-)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie z Twoim stwierdzeniem, ze praca nad sobą jest trudna i często bolesna... świetny pomysł z cytatami, inspirujący, pewnie skorzystam z gratisa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgoś, bardzo piękne i wzruszające obie prace, a digi porywam równiez dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie inspirujesz... nie tylko pracami.
    Podziwiałam na żywo, są naprawdę dopieszczone.
    Miło mi, że o mnie wspomniałaś w poście, nie ma za co - wpadaj częściej :) Łukasz też poczuje się doceniony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne słowa.
    Piękne wykonanie.
    Zbieram fajne złote myśli, póki co spisałam sobie do kalendarza.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. wszyscy z nas potrzebują wsparcia, jedni częściej, inni rzadziej...
    piękne prace, piękne cytaty
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)