sobota, 17 sierpnia 2013

W różach i szarościach

Witajcie Kochani.
Dziś przychodzę z delikatnym , romantycznym LO. Kolorystyka nieco nietypowa, ale spodobało mi się to połączenie. Mam nadzieję, że Wam również.
W róże i szarości ubrałam moją siostrzenicę. Nie było mi łatwo zdecydować jaki zachować klimat pracy,  gdyż moja modelka to typowa nastolatka, troszkę szalona, romantyczna i często buntownicza.
Zostałam jednak przy  jasnej stronie mocy ;) i zafundowałam sobie romantyczny wieczór :P
Zapraszam do obejrzenia pracy









  Różane Listy RL003                   Różane Listy RL009

    Stalowe Niebo 007                       Lekki jak Puch 007     

Ornamenty ZESTAW I                            Ornamenty bordery

 Powiew Orientu        

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam cieplutko.



9 komentarzy:

  1. rewelacja! cudowna praca! zazdroszczę talentu do wykonywania LO...ja nigdy nie próbowałam sił w tej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna delikatna praca :) A połączenie kolorów bardzo fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, delikatne kolory. Każdy dodatek świetnie współgra z resztą. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny, harmonijny, dopieszczony!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca, cudnie użyte tekturki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, mnóstwo światła i przestrzeni, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca BOMBA !!! nie moge sie napatrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczny!
    ile dodatków, wow!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)