środa, 13 grudnia 2017

Świąteczne zawieszki / Christmas Tags

Szykujecie się już do świąt? Ja jestem absolutną świąteczną maniaczką i zdecydowanie uważam, ze to jest najpiękniejszy czas w roku. Dziś chciałabym pokazać Wam bileciki do prezentów, które zrobiłam. Uważam, że takie małe dodatki, dodają wiele uroku!
Are you ready for Christmas? I am an absolute Christmas maniac and I definitely think it is the most beautiful time of the year. I would like to show you today gift cards that I have made. 
I think, a such small additions, add a lot of charm!

Do ich wykorzystania użyłam jednak absolutnie nie-świątecznych papierów! Biała deski to kolekcja "Morskie Opowieści", a czerwone kratka poleci z kolekcji "Smacznego!"
I have used, absolutely non-Christmas papers to make them! White boards are from "Tales of the sea", and a red grids from the "Bon Appetit!" Collection.



Wykorzystałam:
I have used:

Smacznego! 003  Morskie Opowieści 009

Pozdrawiam,
Greetings,

2 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)