poniedziałek, 11 grudnia 2017

Świąteczna kartka - Wyjątkowy czas / A Christmas Card - Special Time

Witajcie kochani!
Hello dear!

Przygotowania przedświąteczne w pełni, więc i u mnie inspiracja w tym klimacie.
W mojej pracy wykorzystałam arkusz z najnowszej kolekcji Magicznej Kartki "Wyjątkowy Czas".
Kartkę ozdobiłam papierowymi gałązkami, kwiatem i dodatkami.
Christmas preparations in fully open, so my inspiration is in this climate.
In my project, I have used a sheet from the latest collection of the Magiczna Kartka "Special Time".
I have decorated the card with paper twigs, a flower and Christmas accessories.

Zapraszam do obejrzenia :)
I invite you to see all photos :)





Wykorzystałam:
I have used:



Pozdrawiam Was ciepło
Warm greetings,



5 komentarzy:

  1. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ตารางคะแนน

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za te miłe komentarze 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice post.really I apperciate your blog.Thanks for sharing.keep sharing more blogs.

    soy'vvow]oN

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)