poniedziałek, 18 grudnia 2017

Naprawdę Jaka Jesteś Nie Wie Nikt / No one really knows what you are


Dzień dobry kochani!
Pewnie większość z Was pochłonięta jest przygotowaniami do Świąt. 
Sprzątanie, zakupy, pieczenie ciast i pierników, ubieranie choinki, same przyjemności.
Mam dla Was małą odskocznię. 
Zrobiłam ostatnio album dla pewnej wyjątkowej osoby, właśnie jako prezent pod choinkę.
Album wspomnieniowy "Naprawdę jaka jesteś nie wie nikt"
Wykorzystałam do jego wykonania, moją chyba najbardziej ulubioną kolekcję Magicznej Kartki - Najpiękniejsze Chwile. Lubię ją nie tylko za kolor - fiolet mój ulubiony, ale też za piękne kwiatowe wzory, delikatność i dodatki.
Zapraszam do oglądania:

Good morning dear!
Probably most of you are absorbed in preparations for Christmas. Cleaning, shopping, baking cakes and gingerbread, decorating the Christmas tree, pleasure itself.
I have a small break for you. I have made the album for a special person, as a Christmas present.
A memoir album "No one really knows what you are"
I used to make it, my probably the most favourite collection of Magiczna Kartka - The Most Beautiful Moments. I like it not only for colour- my favourite purples, but also for beautiful floral designs, delicacy and additional cut out elements.
I invite you to watch:











Użyte produkty od Magicznej Kartki:
Used products from Magiczna Kartka:


Kochani, jest to mój ostatni post w tym roku.
Pragnę Wam złozyć serdeczne życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia.
Pogodnych i pełnych ciepła rodzinnego Świąt i szczęśliwego Nowego Roku i oczuwiście szampańskiej zabawy w Sylwestra!
Do zobaczenia za rok!
Beloved, this is my last post this year.
I want to send you my best wishes for Christmas.
Lots of joy and family warmth and a happy New Year 
and of course the champagne party on New Year's Eve!
See you next year!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)