poniedziałek, 6 marca 2017

Składana kartka - krok po kroku!

Cześć,

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam jak krok po kroku zrobić nieco mniej typową kartkę,
Oryginalne inne niż zwykłe kartki, nie tylko przyciągają uwagę obdarowanych ale też sprawiają mi więcej frajdy i satysfakcji. A tą kartkę mimo jej ciekawej formy zrobicie w mniej niż 15 minut!


Do jej wykonania użyłam:
- białej kartki jako bazy pracy
- ozdobnych papierów z kolekcji Sen nocy letniej (akursze 01 i 010)
- kleju
- nożyczek
- narzędzie do bigowania
- wstążka (która się nie załapała na zdjęcie)


Z białej kartki przygotowuję bazę. Cała moja kartka ma wymiary 13cm x 27cm, niebieskie linie to linie zagięcia.


Następnie zaginam w odpowiednie strony. Duży element to główne tło, kolejne dwa paski do środka i zewnętrzne ścianki do zewnątrz.


 Z ozdobnego papieru wycinam odpowiedniej wielkości elementy aby ozdobić bazę.


Nakleiłam wycięte prostokąty i przygotowałam główny, ozdobny element. U mnie jest to wycięty obrazek z arkusza Sen Nocy Letniej 010 z napisem "Moc życzeń", przygotowałam też odrobinę większe prostokąciki.


Skleiłam elementy, na dół dając niebieski największy, następnie nakleiłam wstążkę, biały prostokąt i główny element z napisem "Moc Życzeń".


Przyklejam element do mojej kartki. Klejem smaruje jednak jedynie połowę prostokąta i naklejam go na zewnętrzne skrzydełko kartki.


 Kartka gotowa!


Wiąże kokardę i kartka gotowa!



Wykorzystane produkty:

9 komentarzy:

  1. Inspirujące. Bardzo ładna kartka i rzeczywiście wygląda na łatwą do wykonania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę prosta. Koniecznie wypróbuj! :)

      Usuń
  2. Efektowna kartka a tak łatwa do zrobienia! Super kurs, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kursik i piękne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kursik, faktycznie kartka wygląda na ekspresową 😃 Piękna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za kursik. Na pewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kurs:) może kiedyś taką zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kursik,dziękuję,na pewno skorzystam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie podziel się efektem swojej pracy! :)

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)