środa, 22 marca 2017

Eksplodujące pudełko z bucikami / An Exploding Box with Baby Shoes

Witam Was kochani!
Hello, dears!

Dziś, w kolejnym poście z serii Inspiracje z ploterem Brother Scan'N'Cut
będzie o troszkę o projektowaniu własnych wzorów.
Tak, da się! I takie rzeczy potrafi to sprytne urządzenie.
Today, in the next post from  a series of inspirations with plotter Brother Scan'N'Cut,
will be a little bit of creating our own projects.
Yes, we can do it! This clever device can do this and more.

Każdy szcześliwy właściciel plotera posiada dostęp do strony i programu Brother Scan'N'Cut, 
który znajduje się TUTAJ. Logujemy się, utworzonym loginem i hasłem, i mamy dostęp do darmowych, już gotowych projektów. 
Wszystkie gotowe projekty znajdują się w zakładce CANVAS PROJECTS
Obok znajdują się jeszcze dwie zakładki: MY PROJECTS i PATTERN COLLECTION.
Ta pierwsza właśnie pozwala nam na tworzenie swoich własnych projektów.
Every happy owner of plotter has an access to site and designed a graphic programme of Brother Scan'NCut, which you can find HERE. We login on, with created login and password, and we have an access to free and ready projects.
All, ready projects you can find in CANVAS PROJECTS folder. Next, you can see two folders:  
MY PROJECTS and PATTERN COLLECTION. The first one is for designing your own projects.


No dobrze, jak stworzyć swój projekt?
Klikamy w zakładkę MY PROJECTS i wybieramy kwadracik NEW.
Ok, what we need to do to make our own project?
We click on MY PROJECTS folder and on square NEW.


Otwiera się nowe okno z polem podobnym jak mata plotera. 
To jest nasze miejsce gdzie możemy projektować.
The new window appears with design area similar to cutting mat of our plotter.
This is our place where we can design.


Po lewej stronie mamy do wyboru już gotowe kształty, ramki, obramowania, loga i czcionki, 
które możemy wykorzystać w naszym projekcie.
On the left side, we have ready shapes, frames, borders, logos and fonts, 
which we can use in our project.


Rozwijając zakładkę Basic, zobaczymy duży wybór kształtów podstawowych.
When we open folder Basic, we can see a big choice of basic shapes.


Wybierzmy sobie na przykład koło. Od razu pojawia się ono po prawej stronie na naszej macie. Tam możemy go dowolnie zmniejszać lub powiększać, kopiować i wklejać kilka razy. Potem tylko wysyłamy nasz projekt do plotera i wycinamy.
Let's chose a circle. Straight away circle appears on the right side on our matt. Here we can freely reduce or enlarge it, copy and paste it several times. After that, we just need to send our project to a plotter and cut it out.


Ok, tyle na dziś, żebym Was nie wystraszyć.
Ok, that is all for today. I don't want to scare you off.

Ja zaprojektowałam sobie buciki do exploding boxa. Miałam wycięty szablon i wycinałam zawsze nożyczkami, ale już mi się nie chce, więc przeniosłam go do programu i teraz mogę w szybki i łatwy sposób wyciąć buciki przy pomocy plotera.
I have designed baby shoes to exploding box. I had ready templates and I have always cut them out with scissors, but I am lazy to do this now, so I have exported it to a programme and now in very easy and fast way I can cut out my shoes with help of my plotter.


Skorzystałam z pliku na Exploding Box bez łączeń o wymiarach 10x10 cm. 
Ozdobiłam go papierami z kolekcji Malutkie Szczęścia i w środku dałam moje buciki, 
wersja dla chłopca.
I have used a file for An Exploding Box without connectors of dimension 10x10 cm.
I have decorated it with papers from collection Little Happiness and inside I have affixed my baby shoes, baby boy version.




A tu mam dla Was niespodziankę. Plik do poprania Buciki Chłopięce.
Miłego użytkowania!
And here I have a surprise for you. A file with Baby Boy Shoes to download.
Happy using!
Baby Boy Shoes

Miłego dnia!
Have a  good day!
xxx

2 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)