wtorek, 28 marca 2017

Mini album w stylu shabby chic / Mini album in shabby chic style

Cześć wszystkich, 
dzisiaj jest mój dzień by Was zainspirować do tworzenia z Magiczną Kartką. 
Hello, everyone,
today is my day to inspire you to create with Magiczna Kartka. 

Zrobiłam dla Was mini album na zdjęcia z użyciem dwóch kolekcji - Nostalgia i W stronę tęczy.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba i spróbujecie zrobić swój własny. 
Zrobiłam też kwiat z białego foamiranu, który pokolorowałam kredkami pastelowymi. 
I have made for you a mini photo album with using two paper collections 
- Nostalgy &  Towards the rainbow
I hope that you will like my work and you will try to do it yourself.
I have made the flower from a white foamiran, which I have colored with pastels.











W pracy wykorzystałam:
In my project I have used:


pozdrawiam serdecznie,
greetings,


6 komentarzy:

  1. Cóż można napisać, tylko tyle, że piękny. Wspaniale papiery i te dekoracje z bukiecikami róż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepieknie dziękuję za miłe słowa. Fakt, obie kolekcje są cudne, a Nostalgia jest jedną z najpiękniejszych w Magicznej Kartce ;)

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)