piątek, 10 lutego 2017

W barwach jesieni / In Autumn colours

Witajcie!
Moja dzisiejsza inspiracja to komplet - kartka w pudełku z okazji 50. rocznicy ślubu.
Wybrałam moją ulubioną, bo bardzo oryginalną, formę - skręcaną kartkę sztalugową.
Kartkę ubrałam w magiczne papiery w odcieniach brązu... Uwielbiam Magiczną Kartkę za możliwość łączenia wielu kolekcji, które świetnie do siebie pasują. Tutaj mamy połączenie kolekcji: Poranna kawa, Venus i Mars oraz Wyspa motyli...

Hello!
My today's inspiration is a set - a card in the box for a 50th wedding anniversary.
I have chosen my favourite, very original form - twisted easel card.
My card is dressed in magical papers in brown shades... I love Magiczna Kartka for possibilities of combining different paper collections together, which perfectly fit each other.
Here we have a combination of:
Morning Coffee, Venus and Mars and Butterflies Island...





W mojej pracy wykorzystałam:
In my project I have used:


Ciepło pozdrawiam, Karolina
Warm greetings, Karolina

4 komentarze:

  1. Wspaniała praca. Efekt końcowy bardzo mi się podoba. Miła pamiątka, którą można ustawić na szafie w reprezentatywny sposób. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow świetna !! Superowa jest ta forma !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście niesamowita kartka na piękną rocznicę.

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)