wtorek, 14 lutego 2017

Spełnienia marzeń! Dreams to come true!

Witajcie,

Z wielką przyjemnością zapraszam Was na moją pierwszą inspirację na łamach bloga Magicznej Kartki. To dla mnie wielki zaszczyt! Mam nadzieję, że nie zawiodę szefowej, a przede wszystkim Was i moje prace będą dla Was prawdziwą inspiracją.

Hello!
With a very big pleasure, I invite you for my first inspiration on Magiczna Kartka's blog.
It is a great honour for me! I hope, I won't disappoint my boss, and you in a first place, and my creations will be for you a real inspiration.

Dziś przygotowałam dla Was komplet - pudełko na herbatę oraz kartkę. Uwielbiam arkusze z elementami do wycinania! Nożyczki w dłoń i w kilka chwil mamy wyjątkowe ozdoby do naszych prac. Tym razem postawiłam na wianki z kolekcji Uchwycone Sny, są naprawdę wyjątkowe!

Today I have prepared for you a set - a tea box and a card. I love sheets with cut out elements! 
A scissors in my hand and in few minutes we have very original embellishments for our projects. This time I have chosen wreaths from paper collection Catched Dreams, they are truly unique!





Użyłam:
I have used:

Rajskie Sonety 08 Sen Nocy Letniej 001 
Rafa Kolorowa 03 Uchwycone Sny 12 Sen Nocy Letniej 010 - dodatki

Pozdrawiam Was ciepło!
Warm greetings!



4 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)