sobota, 17 grudnia 2016

Magiczne Odliczanie - Dzień 17

Dobry wieczór moi kochani !

Dzisiaj dzień 17-ty tego magicznego miesiąca, jakim jest niewątpliwie grudzień.
Dzień dość ważny dla mnie, ponieważ po raz pierwszy od października, mogę dla Was inspirować.

Prace, pomimo tego, że bardzo proste i skromne, powstawały w niecodziennym miejscu - bo w szpitalu - a dla kogo?
Dla osób, wśród których, w 2016 było mi dane przebywać kilkakrotnie - niemal jak wśród rodziny....

Nie odkryję chyba Ameryki, pisząc, że pobyty w szpitalach nie należą do przyjemnych, a leżenie wśród osób cierpiących oraz często umierających, naprawdę uczy wiele pokory i każe spojrzeć na "gonitwę przez życie" z całkiem innej perspektywy.....
 Nie przynudzając, dopowiem tylko tyle, że posiadanie pasji i tworzenie prosto z serca potrafią zdziałać CUDA ! 
Osoby, które zostały obdarowane poniższymi kartkami, wywarły na mnie ogromne wrażenie i jestem przeszczęśliwa, że mimo mojego cierpienia, mogłam oddać trochę serca - trochę swojego optymizmu i radości z tworzenia....
Szczegóły techniczne, to po prostu kolekcja Śnieżne Opowieści, kostki 3D, kilka gwiazdek z wykrojnika i oczywiście moje nieodłączne perełki w płynie....

Zapraszam na fotorelację (z góry przepraszam za jakość zdjęć)

























 Bardzo dziękuję za Wasze liczne odwiedziny i wspaniałe komentarze w naszej zabawie w "Odliczanie" ! :)
Mój wspaniały Magiczny Team dzień w dzień pełni dyżur w MK, tworząc dla Was wspaniałości przedświąteczne :) Zaglądajcie więc i bawcie się z nami !

Pozdrawiam 
Wasza Marta :* :* 

5 komentarzy:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)