piątek, 16 grudnia 2016

Magiczne Odliczanie - Dzień 16

Witajcie, Kochani!

To niesamowite, że dziś już 16 dzień naszego Magicznego Odliczania!
Dziś przychodzę z czymś innym niż kartka świąteczna.
Bo to już najwyższy czas, by pomyśleć o pakowaniu zakupionych prezentów!
Uwielbiam pakować upominki dla Bliskich, bo ładnie podarowany prezent
sprawia podwójną radość :-)))

W tym roku nasza rodzina otrzyma prezenty zaopatrzone w takie oto gwiezdne zawieszki. Polecam Wam spróbować, wystarczy kilka pięknych papierów Magicznej Kartki, jakieś wykrojniki i pomysł, jak to wszystko poskładać w całość ;-)



Gwiazdki są spore, choć jeszcze mieszczą się w dłoni ;-)


Uwielbiam zróżnicowane tekstury Magicznych papierów! 
Zobaczcie na zbliżeniach, jak pięknie wyglądają te wszystkie smaczki:



Aż żałuję, że ja nie dostanę prezentu z taką zawieszką :D :P
Chyba, że zrobię sobie sama... ;-)

A Wy? Pakujecie już prezenty?
Jak widać po mojej powyższej inspiracji - wcale nie trzeba
ograniczać się wyłącznie do świątecznych papierów
(choć Magiczna Kartka ma ich przecież całkiem sporo) -
u mnie w roli świątecznej wystąpiły dziś zupełnie nie świąteczne papiery
z jednej z najnowszych kolekcji
Myślę, że poradziły sobie świetnie!!

A w zawieszkach użyłam:

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

5 komentarzy:

  1. Pięknie ozdobią prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zawieszki! One same w sobie już wystarczą na prezent od serca! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Coś w tym jest, w zeszłym roku moja mama prawie płakała, że musi rozerwać ślicznie zapakowaną paczuszkę... ;-)

      Usuń
  3. Zgadzam się z Cytruliną, że zawieszki w pojedynkę byłyby pięknym spersonalizowanym prezentem. U mnie o dziwo wszystkie prezenty już spakowane czekają do Wigilii. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)