środa, 4 maja 2016

Upominki w ozdobnych pudełkach, jako podziękowanie dla maturzystów....

Witajcie Kochani ! :)

Dzisiaj przychodzę do Was z typowym projektem ale z dość niecodziennej okazji :)
Są to pudełeczka ozdobne wykonane oczywiście niezawodnym jak dla mnie 
a okazja nie byle jaka - bo jako upominki od Pań nauczycielek dla najlepszych maturzystów :)

Dla 3 pań stworzyłam romantyczne pudełeczka z kwiatowymi ozdobami, wykorzystując papiery ze wspaniałej akwarelowej kolekcji:

dla panów zaś, zaprojektowałam pudełka z kolekcji,
 z ręcznie malowanymi akwarelowymi balonami - tak na odlotowo ! :)

Oglądajcie:





 





Korzystając z okazji, już w tą sobotę zapraszam do nas na Śląsk, gdzie odbywa się
jedna z największych imprez branżowych - Papiorzany Comber ! :)
O szczegółach imprezy poczytacie TUTAJ
a ja będę zaszczycona, jeżeli odwiedzicie mnie na stoisku Magicznej Kartki
lub weźmiecie udział w moich warsztatach kartkowych i pokazie :)
Będzie się działo a na stoisku jak zwykle atrakcyjne ceny naszych papierów :)



Jeżeli macie do mnie bardziej szczegółowe pytania na temat moich występów 
- oczywiście zapraszam do kontaktu mailowego

Życzę przyjemnego wieczoru
i do zobaczenia ! :)

3 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)