piątek, 20 maja 2016

Flower Power!!!


Witajcie moi drodzy!
Dziś przygotowałam dla Was dwie karteczki.
W Magicznej Kartce pojawiły się dwie przecudne, bardzo kolorowe i kwiatowe kolekcje:
i
Ja tym razem wybrałam Flower Folk.
Kolekcja ta wręcz eksploduje żywymi kolorami i kwiatami.
Sami popatrzcie:
W tej kartce wykorzystałam dwustronny arkusz 




Natomiast tu, piękny dwustronny arkusz Flower Folk 03.




Mam nadzieję, że zainspirowałam Was choć troszku i sięgniecie po tą przepiękną kolekcję.
W sklepie pojawiło się również wiele innych, cudnych nowości,
między innymi: Pianka Foamiran, Albumy i dodatki albumowe, materiały do Decoupagu i wiele innych materiałow kreatywnych!
Przypominam Wam również o magicznym wyzwaniu majowym "W MAJU - JAK W RAJU".
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)