wtorek, 10 maja 2016

Moc kolorów na Dzień Mamy

Witajcie!
Mamy maj, a to miesiąc w którym tworzymy prace dla naszych kochanych mam. :)
W ramach inspiracji przygotowałam cztery ukwiecone, kolorowe kartki na Dzień Matki.
Połączyłam w nich przepiękne kolekcje Magicznej Kartki:
Sen nocy letniej, Wyspa motyli, Smacznego!, Pożegnanie lata i Rajskie Sonety.





Możliwość udanego łączenia wielu kolekcji Magicznej Kartki to jedna z cech, za które je uwielbiam. :)
Nie muszę się martwić, że jakiegoś wzoru czy koloru mi zabraknie - ZAWSZE coś da się dobrać.

Poniżej lista papierów, które wykorzystałam w moich pracach:


Przypominam o trwającym wyzwaniu W maju - jak w raju.
Zachwyćcie nas rajskimi słonecznymi pracami! :)



Zapraszamy także do udziału w fantastycznych warsztatach w pracowni Magicznej Kartki!
Tym razem świetna okazja, by wykonać jedyne w swoim rodzaju, piękne lale z foamiranu. :)



Przesyłam wiosenne pozdrowienia,
Karolina. :)

2 komentarze:

  1. Piękna kolorystyka i świetna kompozycja😊 bardzo eleganckie kartki, pozdrawiam serdecznie i życzę samych twórczych pomysłów 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)