piątek, 17 stycznia 2014

Venus i Mars - CANDY ! :)

Witam kochani !

Jak obiecaliśmy, tak właśnie czynimy.
Z początkiem Nowego Roku, pragniemy zaprezentować naszą najnowszą, pierwszą w tym roku kolekcję, która od dzisiaj pojawia się na naszych półkach....
Jest to AŻ 16-cie arkuszy do ciachania: 
12-cie dwustronnych damsko-męsko-vintage'owych papierków 
oraz 4 arkusze z dodatkami. 
Cała kolekcja obsypana pięknymi, romantycznymi różyczkami , samochodami, motocyklami, przeróżnymi przetarciami, w żywych barwach....

Uwielbiamy taki styl, a Wy? :)

Nie przedłużamy, zapraszamy na premierę ! :)

















Jak już nasza tradycja nakazuje, nie zabraknie też dzisiaj zabawy w rozdawanie - pierwszej i na pewno nie ostatniej w tym roku !
Zasady pewnie znacie, ale dla nowych tuzaglądaczy podajemy:


1) Zostań obserwatorem naszego bloga.
2) Umieść podlinkowany, powyższy banerek o Candy w nowym poście na swoim blogu.
3) Zgłoś się za pomocą inlinkz (blog/post na którym znajduje się banerek).
4) Dodatkowo możesz polubić naszą stronę na Facebook'u i zostawić tam komentarz, udostęoniając nasz bannerek a Twoja szansa na wygraną wzrośnie :)
5) Pozostaw komentarz poniżej (pod tym postem), wyrażający chęć udziału w zabawie.
6) Candy trwa od dziś (17-01) do  24 stycznia a wyniki zostaną ogłoszone na naszym blogu dnia 27 stycznia.
7) Do zabawy zapraszamy WSZYSTKICH, również tych, mieszkających poza granicami naszego kraju :)
Wylosowani szczęśliwcy (jeden wylosowany z bloga, drugi z facebooka), otrzymają od nas po jednym pełnym zestawie kolekcji "Venus i Mars" :) !

Uprzejmie prosimy o dokładne zapoznanie się z zasadami o Candy, ponieważ wszystko będzie na bieżąco sprawdzane :)

Do każdego zamówienia złożonego od dzisiaj aż do niedzieli, w którym znajdzie się chociażby jeden arkusz z najnowszej kolekcji, dołożymy GRATISY (nie publikowane w sklepie)

Życzymy Wam przemiłego weekendu i przemiłych zakupów :)
Zespół Magiczna Kartka

97 komentarzy:

  1. Ten czarny z koronką bardzo zmysłowy ....... Interesująca kolekcja :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsi nigdy nie wygrywają :( Ale co mi tam! :) Wspaniałe wzornictwo! Muszę powalczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolekcja, już widzę, które papiery bym chętnie pocięła natychmiast. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście biorę udział w zabawie, papiery są genialne...a ten czarny z koronką..mmm..Polubiłam na fb dodatkowo, udostępniłam wiadomość w poście.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała kolekcja,oj przydałaby sie

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna kolekcja i nazwa także nie mogę obojętnie przejść ja tak bardzo bardzo chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne papiery, a te męskie to super pomysł! Z takimi papierami koniec z główkowaniem nad kartką dla faceta! Chętnie je przygarnę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz mi, że miałam ten sam problem co Ty ! :) Dlatego właśnie postanowiłam wydać coś nowszego niż Skarby Czasu :)

      Usuń
  8. wszystkie cudowne :) i jak tu się nie skusić...

    OdpowiedzUsuń
  9. Może tym razem się uda... Piękności, śliczności...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne - ale ten niebieski męski jest naj :D Zgłaszam chęć udziału w candy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie wszystkie papierki są idealne <3 Naprawdę świetna kolekcja! Chętnie spróbuję o nią powalczyć ;) Pozdrawiam ;)
    http://nalaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę się powtarzać, ale czarna elegancja po prostu zapiera dech w piersi!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna kolekcja, do kupienia na mojej liście :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna kolekcja, spełnienie marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, aż ciężko oczy oderwać. Bardzo chcę :D Kto by nie chciał...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudownie byłoby znów wygrać Wasze papierki.... :) Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  18. Vintage zawsze lubilam wiec chetnie ustawie sie po te cudenka w kolejce:) Super kolecja, trudno wybrac ulubienca:)
    http://mojescrapy.blogspot.de/2014/01/candy-w-magicznej-kartce-venus-i-mars.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolekcja naprawdę super i wreszcie coś fajnego i pomysłowego do stworzenia kartki dla facetów. Chętnie je przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna kolekcja, więc ustawiam się w kolejce!

    Pozdrawiam
    Siska

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa kolekcja. Ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała kolekcja, ustawiam się w kolejce i liczę na szczeście :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna kolekcja, również ustawiam się w kolejce - Może dla mnie też wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjne papierki! Oczywiście startuję do nich i moim blogu i na FB :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiam się w kolejce.
    Świetna kolekcja, czarna koronka to mój faworyt.
    Pozdrawiam http://marbella-craft.blogspot.com/2014/01/venus-i-mars-candy-w-magicznej-kartce.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Co za radosne kolory! Ja też ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczna kolekcja. Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna kolekcja! Bardzo różnorodna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Intrygująca nazwa a kolekcja przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. sliczna kolekcja :)) gratuluje :)
    ps. w tym momencie nie wiem dlaczego, ale nie dziala mi suwaczek, zeby wstawic banerek w pasku bocznym, pozniej sprobuje jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam serdecznie. Kolekcja świetna. Banerek podlinkowany na blogu, udostępniony tez na FB. Pozdrawiam i czeka na wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  32. słodkie Candy ze słodką kolekcją :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna jest! Napatrzeć się nie mogę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj ciekawa jestem tych nowych papierków :) Wyglądają wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna kolekcja, chętnie ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Po takie papierki warto stanąć w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne papierki, chętnie staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe te papierki- piękna kolekcja, dlatego ustawiam się w kolejce po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna kolekcja! Gratuluję...
    i jeśli mogę (bo banerek jest w galerii, gdyż nie posiadam bloga), to staję do kolejki ;)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu: https://plus.google.com/112723993743009964318/posts/hJAs3myHJ4q
      :)

      Usuń
  40. Cudna kolekcja! Moje nożyczki już nie mogą się doczekać :) szybciutko staję w kolejce po tak piękne candy

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne są!! Staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  42. wspaniała kolekcja, z chęcią zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kolekcja jest piękna i chętnie zapisuję się na candy!

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowna kolekcja, i ja się zgłaszam :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna kolekcja. Z przyjemnością zgłaszam się do candy.

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeszcze nigdy mi się nie udało, ale się nie poddaje :) czarny papier jest zachwycający... i nawet on jeden sprawiłby mi wielka radość. Trzymam za siebie kciuki a Wam gratuluje pierwszej w tym roku kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  47. Proszę o usunięcie mojego pierwszego linka, ponieważ przez przypadek zamieściłam... wasz :-))

    OdpowiedzUsuń
  48. No nie można ich nie włożyc na swoje scrapowe półeczki:)) Ja bardzo chętnie:))

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyrażam chęć, proszę o szczęśliwy los;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękne te papiery, byłoby wspaniale otrzymać TAKI zestaw

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też takie chcę :) bo są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Chciałabym wygrać te papierki, bo są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  53. mam nadzieje że mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudowna, chciałabym ją wygrać :)

    http://anek73.blox.pl/2014/01/Rozdanie-w-Magicznej-Kartce.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudne papierki ... tylko ciachać :))))
    Ten czarny ... jejku serducho mi skradł :)
    W ogonku się grzecznie ustawiam i cieplutko Was pozdrawiam :) Bea
    http://beaartdecor.blogspot.com/2014/01/kolejna-zabawa-i-kolejne-prezenciory.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne papierki
    I ja zawiesiłam oko nad tym czarnym..BArdzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Z przyjemnością się zapisuję bo papiery naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Musi mi się udać ;-)))
    w końcu wraz ze mną moje karteczki tworzy... Venus ;-)))
    To po prostu przeznaczenie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  59. Z miłą chęcią wezmę udział w Candy :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne - aż sobie do nich wzdycham :)

    OdpowiedzUsuń
  61. prawdziwy rarytas taka kolekcja papierków , prawdziwie apetyczny kąsek... nie mogę się napatrzeć ...

    OdpowiedzUsuń
  62. Super pomysł na kolekcje..... a męskie papiery rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  63. papierki cudne , nigdy jeszcze niczego nie wygrałam ale cóż kiedyś będzie ten pierwszy raz , może teraz

    OdpowiedzUsuń
  64. Fantastyczne papiery !!!
    Mimo, że szczęście mi u Was nie dopisuje próbuję znowu szczęścia !!!
    Sukcesów życzę i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ciekawy zestaw papierów a vintage bardzo lubię więc dopisuję się do kolejki :) Na FB też dodane.

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczne są. Z przyjemnoscią zapisuje się. :)

    OdpowiedzUsuń
  67. staję i ja w kolejce po te słodkości

    OdpowiedzUsuń
  68. Przepiękne prace można stworzyć z takiej kolekcji, więc i ja się rozmarzam. =)

    OdpowiedzUsuń
  69. Kolekcja prezentuje się wspaniale, piękne kolory, jest coś dla niej jest i coś dla niego. Wspaniała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Och, jak bym ja je ciachała :) Chcę :)
    Pozdrowionka, AGa

    OdpowiedzUsuń
  71. Przepiękne! Już mam kilka pomysłów na nie :)
    Pozdrawiam
    Ania-Arizoona

    OdpowiedzUsuń
  72. Rzecz jasna, nie może mnie tu zabraknąć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Oczywiście, że się zapisuję :-) Kolekcja jest cudowna :-) A te czarne ... mmmm, bomba!
    Pozdrawiam serdecznie, Aga :-)

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękne papiery, pobudzają wyobraźnię:) chętnie je wypróbuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudowne papierki:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Wspaniałe papiery, dlatego z przyjemnością ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Och jakie superowe! Mam nadzieje że los się do mnie uśmiechnie.

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetne! Można się zakochać jeszcze przed Walentynkami <3

    OdpowiedzUsuń
  79. Pewnie nie mam szans, ale tez probuje ;) a papiery swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Cudowna kolekcja - te retro klimaty, stare samochody, damy, róże i te kolory - zakochałam się ;) Ustawiam się w kolejce pod szczęśliwym numerkiem 100 :)

    OdpowiedzUsuń
  81. śliczne papierki, zgłaszam się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Kolejna śliczna kolekcja! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  83. Dołączam z przyjemnością do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Przecudowna kolekcja papierów, oczywiście zgłaszam się do udziały w CENDY !

    OdpowiedzUsuń
  85. Rewelacyjna kolekcja! Piękne kolory :-) Może uda się upolować?! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  86. Jestem, jestem chętna, zwarta i gotowa :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)