sobota, 25 stycznia 2014

Magiczne wyzwanie Monochromatyczne

Witajcie Kochani :)
Mam dziś przyjemność zaprosić Was na drugie w tym roku wyzwanie :)

Temat wyzwania to: MONOCHROMATYCZNIE!

Co to oznacza? W uproszczeniu, praca powinna być w "jednym kolorze" :) Ale żeby nie było zbyt ciężko, to jako jeden kolor uznajemy wszystko co z tym kolorem związane.. Czyli róż to fuksja i majtkowy róż i pudrowy.. :) A czerwień to też bordo ;)
Inne kolory mogą się zaplątać... ale im ich mniej, tym oczywiście lepiej! Mistrzem ten, kto nie wplącze w pracę żadnego "innego" koloru :))

Zasady wyzwań znajdziecie tutaj, pamiętajcie o użyciu materiałów Magicznej Kartki :)
Wyzwanie trwa do 10.02.2014 do godziny 23:59 :)


A takie prace stworzyły nasze Magiczne Dziewczyny :)


Kasia
Śliczna i delikatna karteczka w szarościach.




Madzia
Róż, róż, róż czyli piękna kartka z romantycznym przesłaniem.





Aneta
Łososiowy róż na niesamowicie eleganckiej kartce o ciekawym kształcie.





marysJa
delikatna kartka w odcieniu sepii :)




GosiaK
Ja natomiast zaprezentowałam mocne połączenie granatów i niebieskości.





Zapraszamy do zabawy! :)

8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i genialne inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy moja praca się nada... Ale tak naprawdę kartkę stworzyłam tylko na bazie papieru wizytówkowego więc...? :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu Twoja kartka jest prześliczna i jak najbardziej by się nadawała do zabawy, z tym, że w losowaniu biorą udział (zgodnie z zasadami naszych wyzwań - o czym przypomniałam w powyższym poście) wyłącznie prace w których użyto materiałów z Magicznej Kartki :)
      Niemniej jednak, bawić się z nami zawsze można!

      Usuń
  3. http://ewkaka19.blogspot.com/2014/02/goabki.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie nie ma to wiekszego znaczenia, ale jednak napiszę, co myślę. Jedna z Pań z DT komentujących moją pracę napisała, że nie widzi wkładu Magicznej Kartki. Radzę więc lepiej zapoznać się z kolekcjami Magicznej Kartki - kartka powstała na bazie tego papieru http://www.magicznakartka.pl/sklep/esklep/product_info.php?cPath=34_12&products_id=44 . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj nie doczytałam, że papier ma być z magicznej kartki :( następnym razem będę pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)