piątek, 17 stycznia 2014

Podkładka pod zdzierak

Witam serdecznie,

Kochani zbliża się Dzień Babci a wkrótce po nim Dzień Dziadka. Rozmyślałam nad prezentem dla nich obojga,  takim uniwersalnym, który można podarować zarówno babci jak i dziadkowi albo obojgu naraz i wymyśliłam podkładkę pod tradycyjny zdzierak. Pomyślałam, że na kalendarz jeszcze nie jest za późno, bo nowy rok dopiero się zaczął a pomijając to nasi dziadkowe lubią tradycję :)

Moja podkładka dla dziadków od podstaw wykonana jest własnoręcznie. Bazę wycięłam z beermaty i udekorowałam ją pięknymi papierkami i ulubionymi tekturkami z Magicznej Kartki - Zaczarowany Ogród. Na koniec lekko wymaziałam brokatem i glossy.
Mam nadzieję, że dziadkom się spodoba :)









Użyte materiały:
Zaczarowany Ogród 04                           Poranna Kawa 008


Skoro już jesteśmy w tematach vintage, to co powiecie na coś w stylu romantycznym??
Idzie nowe kochani, tak - to już dzisiaj.... Zaglądajcie koniecznie ....


Pozdrawiam serdecznie

2 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)