niedziela, 28 października 2012

Wyniki wyzwania -"Praca z motywem drzewa"


Witam serdecznie
Kolejna niedziela, kolejne wyniki.
Tym razem wyzwania na "Pracę z motywem drzewa"
Zauważyliśmy, że chyba tak jak nam, zaczyna Wam się udzielać przedświąteczny nastrój, ponieważ wiele prac zgłoszonych na to wyzwanie posiadało właśnie motyw drzewka świątecznego :)

Oto wyniki :

Top3 




Top2 




Top1




a bon sklepowy na kwotę 25zł wędruje do:

Numer 43 czyli: 
onka15


onka15 prosimy o kontakt mailowy ( kontakt@magicznakartka.pl )
w celu uzyskania informacji o nagrodzie :)
Gratujujemy wszystkim bardzo serdecznie oraz przypominamy 

A na koniec jeszcze mała inspiracja.
Dwie najnowsze kolekcje dotarły już do mnie na daleką północ!
Oto co przygotowałam dla Was na dzisiejsze popołudnie :





Trzymajcie się ciepło :)
Aneta

7 komentarzy:

  1. Cieszę się ogromnie gratuluję wszystkim moim rywalką

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo dziękuję za wyróżnienie! Strasznie się cieszę, szczególnie że moja przygoda ze scrapowaniem zaczęła się niedawno i jest to moje pierwsze wyróżnienie na polskim blogu wyzwaniowym:-D. Gratuluję pozostałym wyróżnionym i wylosowanym. Dziękuję za możliwość uczestniczenia w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak ja sie ciesze!!! Wlasnie weszlam na ogloszenie wynikow i co widze? Wyroznienie!!! Moje pierwsze!!! Bardzo Wam wszystkim dziekuje! I gratuluje wszystkim :) Pozdrowienia z Kanady! P.S. Wlasnie sie wszyscy szykuja na nadejscie huraganu Sandy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)