piątek, 5 października 2012

Prawdziwie magiczne, Zaczarowane Święta !!!

Witajcie moi drodzy weekendowo :)

Mam ogromną przyjemność zaprezentować dla Was dzisiaj pierwszą zajawkę pięknej, zimowej kolekcji pt: "Zaczarowane Święta. 
Na żywo będziecie mogli obejrzeć ją już w niedzielę na Jarmarku Aktywności Twórczej w Chorzowie, a na sklepowych półkach pojawi się ona w poniedziałek. Kolekcja ta jest w zasadzie uwieńczeniem pełnego roku naszych projektów dla Was. Mamy jeszcze w głowach mnóstwo pomysłów i bardzo, bardzo dużo zapału do ciągłej pracy przy nowych kolekcjach - mam nadzieję, że nie nudzicie się z nami :) Dziękujemy za to, że jesteście :) Zapraszam na zajawkę nowości i życzę przyjemnego weekendu ! :)










17 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaaa jaki śliczny ten z sarenką!!!
    Wszystkie piękne, ale ten z sarenką CUDO od razu poczułam święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiedziałam , że coś szykujecie do Chorzowa he he czułam to w butach ;)))))
    papierki są śliczne cieszę się , że będę je mogła zobaczyć na żywo jupi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ciesze się, że niespodzianka się udała :) Do miłego zobaczenia :)

      Usuń
  3. Przepiękne papierki a mnie najbardziej cieszy to że są w nich różne elementy do wycinania i nie trzeba miec maszynki-bo ja nie mam- a i tak można zrobić piękne kartki,do zobaczenia w ćhorzowie ,wszystkich serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, nasze papiery powstają właśnie z myślą między innymi o osobach, które nie mają maszynek i narzędzi.... osobiście zawsze dopilnowuję dodatków i szczegółów na niech, ponieważ wierzę w to, że nawet bez super drogich narzędzi można wyczarować coś niepowtarzalnego :)

      Usuń
  4. Coś niesamowitego te papiery! Gratuluję talentu projektowego!

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie... a miałam już nie kupować papierów świątecznych!!
    Jutro je sobie obejrzę na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za wspaniałe komentarze ! Jest nam bardzo miło ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jedne z najpiękniejszych papierów świątecznych, jakie kiedykolwiek widziałam. Na pewno znajdą miejsce w mojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 01 i 05 jak dla mnie cudowne :-) te beże... ♥♥♥ i biel mmmmm.... :) wszystkie bardzo ładne są zresztą, no i te białe latarenki i klateczki takie klimatyczne :-) super! :-) a domki na płotu i ptaszki - cudo wprost :D :) naprawdę są inne yyy... od innych hahaha ale przez to oryginalne i niepowtarzalne :)

    Gratuluję Marcia, mam nadzieję że uda mi się zamówić choć kilka arkuszy i coś potworzyć z nich, bo już bym je z chęcią pocięła !

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam bo chialam zamówic w sklepie ale kolekcji nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie pełne świątecznego ciepła. =)

    OdpowiedzUsuń
  11. moja kartka ze tych papierków
    http://ela17-mojepasje.blogspot.com/2012/10/kartka_3043.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)