czwartek, 5 kwietnia 2012

Wyzwanie #3 - kartka o nietypowym kształcie

Witajcie kochani!

Aż trudno uwierzyć, że czas tak szybko leci - ale w dniu dzisiejszym mamy ogromną przyjemność zaprosić Was już na trzecie Magiczne Wyzwanie!
Przypominamy o trwającym wyzwaniu z kolekcją - Kwitnące Fantazje

Tematem dzisiejszego wyzwania jest: 
Kartka o nietypowym kształcie

Aby wziąć udział w wyzwaniu należy wykonać pracę postępując według następujących wytycznych:
1. Praca musi być nowa i mieć formę kartki
2. Kartka nie może być prostokątem/kwadratem, oprócz tego - wszystkie chwyty dozwolone :)
3. Praca może być wykonana z dowolnych papierów - nie ma obowiązku użycia papierów Magicznej Kartki, choć byłoby nam niezmiernie miło :)
4. Prace należy zgłaszać za pośrednictwem narzędzia umieszczonego na dole posta, do 20.04.2012 godz 23:59:59 :)


Uwaga: Prace muszą być nowe, nie publikowane przed ogłoszeniem wyzwania. Każda osoba może zgłosić dowolną ilość prac :)

Wśród biorących udział w wyzwaniu, zostanie rozlosowana nagroda w postaci bonu o wartości 25 zł do wykorzystania w sklepie Magiczna Kartka!

A tak poradziły sobie Magiczne Projektantki z powierzonym zadaniem:

Marcia

Okrągła karteczka urodzinowa. Użyte papiery: Niewinność 006Niewinność 036, Niewinność 046 oraz Niewinność 060.



ArtIs

Stworzyła śliczną okrągłą karteczkę z papierów Niewinność 044, Niewinność 046, Niewinność 050 oraz Kwitnące Fantazje 03 KF. A do kompletu z karteczką piękny notes.





ShoKa

Wykonała fantastyczną kartkę w bardzo nietypowym kształcie. A do jej ozdobienia użyła papieru Pasja Tworzenia 004




GosiaK  

Ja natomiast stworzyłam karteczkę  kaskadową używając kolekcji Niewinność - NW03 ZESTAW Green a dokładnie Niewinność 021, Niewinność 022 oraz Niewinność 024. A do kompletu dorobiłam trójwymiarową kopertę :)

 



8 komentarzy:

  1. Zrobiłyscie przepiękne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  2. To może ja pierwsza!
    W swoich folderach znalazłam tą sexi kartkę, a nie zdążyłam jej jeszcze zamieścić na blogu :)

    Ps. Śliczne te Wasze prace - zresztą jak zwykle! :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki. Chciałabym wziąć udział w wyzwaniu, ale nie umiem tak tworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Atrixanno - wyzwania nie są po to aby robić Identyczne prace, ale po to aby podszkolić swój warsztat pracy i rozwijać kreatywność ! Nie musisz robić identycznej kartki jak powyżej ! Zrób karteczkę w kształcie np koła i poozdabiaj ją swoimi dodatkami. I nie wierzę w to że nie potrafisz "tak" tworzyć. Byłam na Twoim blogu i widziałam jakie robisz ładne karteczki :) Życzę Ci powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe słowa i wizytę na moim blogu. Oczywiście spróbuję coś stworzyć.
    Wasze prace są takie, że tak powiem precyzyjne i perfekcyjnie zrobione :) Świetnie połączone kolory co nie zawsze mi się udaje. Tak czy inaczej, tworzenie, wymyślanie to jest coś, czego nie da się opisać. No i powoli jak widzę wpadam w uzależnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorzuciłam się i ja ze swoją kartką:) Spodobały się wasze wyzwanka:) Pozdrawiam wszystkich innych tworzących:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie zdążyłam na poprzednie wyzwanie :), ale tego nie opuszczę, zatem zgłaszam się i liczę na szczęście :). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że exploding box się liczy jako nietypowy kształt?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)