piątek, 13 kwietnia 2012

Wiosennie :)

Nie wiem jak u Was ale u mnie wiosna :) Mam nadzieję, że i u Was przygrzewa słoneczko i wszystko budzi się do życia.

Ostatnio robiłam porządki z moimi ścinkami... Nigdy ich nie wyrzucam bo wiem, że kiedyś się przydadzą. Miałam kilka kawałków z różnych magicznych kolekcji... na kartkę się nie nadawały a więc zrobiłam z nich scrapa :)

Wy pewnie również macie mnóstwo takich "niepotrzebnych" kawałków - mam nadzieję, że i WY dobrze je spożytkujecie ;)

A oto mój LO, w którym wykorzystałam resztki 3xK, Kwitnących Fantazji oraz Niewinności










1 komentarz:

  1. Jest cudny! Dla mnie scrap to prawdziwie czarna magia i do dzisiaj nie odważyłam się jeszcze zrobić ani jednego, oprócz tych Digi Scrapów - jestem pełna podziwu kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)