niedziela, 15 kwietnia 2012

Magiczne wyzwanie kolorystyczne #1

Witajcie moi drodzy!

Jak zapewne zauważyliście, na naszym blogu pojawiły się już dwa typy wyzwań. Pierwszy typ - to wyzwanie tematyczne, a drugi - wyzwanie z kolekcją. Dziś mamy ogromną przyjemność przedstawić Wam trzeci rodzaj wyzwań - podczas których - mamy nadzieję - będziecie bawić się z nami :)

Inspiracją do wyzwania jest poniższe zdjęcie



Aby wziąć udział w wyzwaniu należy wykonać pracę postępując według następujących wytycznych:
1. Przeważająca część pracy musi zostać wykonana w kolorach: żółty, biały, różowy/liliowy, szary/szaroniebieski. Dopuszczalne jest zastosowanie wszelkich odcieni powyższej palety. Inne kolory dopuszczalne są jedynie w niewielkiej ilości :)
2. Praca może mieć dowolną formę, tj kartka, LO, pudełko, ramka, zakładka czy cokolwiek przyjdzie wam do głowy :)
3. Praca może być wykonana z dowolnych papierów - nie ma obowiązku użycia papierów Magicznej Kartki, choć byłoby nam niezmiernie miło :)
4. Prace należy zgłaszać za pośrednictwem narzędzia umieszczonego na dole posta, do 30.04.2012 godz 23:59:59 :)


Uwaga: Prace muszą być nowe, nie publikowane przed ogłoszeniem wyzwania. Każda osoba może zgłosić dowolną ilość prac :)

Wśród biorących udział w wyzwaniu, zostanie rozlosowana nagroda w postaci bonu o wartości 25 zł do wykorzystania w sklepie Magiczna Kartka!


Tym razem Magiczne Projektantki, otrzymując niesamowicie różne efekty tak poradziły sobie z wyzwaniem:

Tulipanka

 Przy użyciu papierów: Niewinność 007, Niewinność 047 oraz Kratki 015 wykonała śliczną kartkę urodzinową




ShoKa

Z papierów Pasja Tworzenia 001, Niewinność 033, Niewinność 046 oraz Niewinność 048 wyczarowała magicznie piękną kartkę z tagiem





Marcia

Stworzyła delikatną i uroczą kartkę przy użyciu papierów Magia Barw 05 MB - jasny żółty, Niewinność 006, Niewinność 046, Niewinność 050, Niewinność 056 oraz Niewinność 060



ArtIs

z papierów Anielskie Sny 03 AS, Niewinność 033 i Niewinność 050 stworzyła pastelową, lekką i anielsko piękną karteczkę




GosiaK

Ja natomiast bardzo delikatnym papierem Niewinność 056 okleiłam drewniane lustro, dodając do niego odrobiny życia w postaci ręcznie robionych kwiatów :)





Jak widzicie, paleta da się zinterpretować na przeróżne sposoby a każdy z nich ma w sobie urok :) Dlatego bardzo serdecznie zapraszamy Was do zabawy! Nie możemy doczekać się waszych pięknych prac :)

Przypominamy również, o trwającym Magicznym Wyzwaniu - Kartka o nietypowym kształcie w którym jeszcze przez kilka dni można wziąć udział :)




8 komentarzy:

  1. Wszystkie karteczki sa przepiekne,a wyzwanie mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobiłam pracę na wyzwanie, ale nie wiem czemu nie da się umieścić linka... minęła gdzina i nic :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko a dlaczego nie możesz? Co CI się wyświetla bo u mnie działa normalnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam pojęcia, pracę zrobiłam, próbowałam ją wstawić już z dwóch komputerów i nic, inne blogi działają normalnie, może spróbuję jutro, w każdym bądź razie praca zrobiona, a oto dowód
    http://www.art-dorota.blogspot.com/2012/04/pudrowy-komplet.html
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zrobiłam karteczkę i nie mogę jej zalinkować :( Link jest nieaktywny po prostu....
    a oto mój wytwór :) http://scrapmajka.blogspot.com/2012/04/kartka-slubna.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny teraz powinno być ok :) jak coś to piszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prace są śliczne, a wyzwanie piękne- zainspirowało mnie do wykonania magicznego pudełeczka na podarunkowy drobiazg.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)