wtorek, 28 sierpnia 2018

Pudełeczko z okazji 90tych urodzin/Box for 90th birthday

Hej
Mam dzisiaj dla Was sporo zdjęć mojego nowego pudełeczka. Zrobiony został na 90te urodziny pewnej pani.  Prawda,  że cudowny wiek?
Zapraszam do obejrzenia zdjęć a ja uciekam,  bo moje dzieci dziś wracają z wakacji i już nie mogę doczekać się kiedy ich zobaczę.  Niedługo jadę na lotnisko po nich.  Miłego i twórczego dnia. 

Hi 
I have a lot of pictures of my new box for you today. It was made for the 90th birthday of a lady. True, that wonderful age?
I invite you to look at the pictures and I run away because my children are coming back from holidays today and I can not wait to see them. I'm going to the airport soon for them. Have a nice and creative day.












Użyłam tu oczywiście jednych z moich ulubionych papierów.  Kolekcja Obietnice pasuje na każdą okazję.

I've used one of my favourite paper collection. Promises are the best for every occasion. 


Pozdrawiam
Regards



1 komentarz:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)